News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Oltiin miitissä ja Jokse toimi kokkina..syötiin sitten makaroonivelliä... :lach:

Jokse

Quote from: Gillian on Wed 13.01.2010 08:49:12 (UTC+0200)
Oltiin miitissä ja Jokse toimi kokkina..syötiin sitten makaroonivelliä... :lach:
no sehän oli varmaan hyvä uni sitte.. :psp:

itse näin unta että minä ja muutama kaveri oltiin jossai tehdasalueella nukkumassa ja sit joku yritti tappaa meidät. :blink:
joillai helevetin neuloilla yritti tulla tökkimään ku nukuttiin, sit aina välillä herättiin jostain kummallisista paikoista ja sit ei ollu kivaa. mut sit yllättäen joku ovi aukes ja käveltii siitä ulos ja aurinko paistoi kivasti. ::osmoke

Kumimuna

Quote from: Jokse on Wed 13.01.2010 13:41:03 (UTC+0200)

itse näin unta että minä ja muutama kaveri oltiin jossai tehdasalueella nukkumassa ja sit joku yritti tappaa meidät. :blink:
joillai helevetin neuloilla yritti tulla tökkimään ku nukuttiin, sit aina välillä herättiin jostain kummallisista paikoista ja sit ei ollu kivaa. mut sit yllättäen joku ovi aukes ja käveltii siitä ulos ja aurinko paistoi kivasti. ::osmoke
Kiva  ::osmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

Jokse

Quote from: kumimuna on Wed 13.01.2010 22:52:44 (UTC+0200)
Quote from: Jokse on Wed 13.01.2010 13:41:03 (UTC+0200)

Kiva  ::osmoke
aivan normaali uni ::osmoke

GILlian

Hyvin sekavaa unta siitä miten olin jossain isossa kaupungissa hotellissa ja yritin löytää paikasta toiseen...jotain ihme örkkejä taas..

=Juku=

Joku varasti mun polkupyörän kun käänsin selkäni
(siitä on jo 3 vuotta kun viimeksi sillä ajoin  ::osmoke )

Me first (rules of traffic)

nahkaparturi

Näin unta että olin palkkamurhaaja. Jostain raksalta käsin ammuin muutaman tyypin mistä en ollut edes varma oliko miulle edes maksettu hommasta. Miulla oli pakoautokin ihan kuskilla, mutta se ei vaikuttanut luotettavalta, joten ammuin sekin ja lähdin ihe ajamaan. Ajaessa tajusin, että miulla oli fiiatti alla, kun auto ei tuntunut juuri reagoivan kaasupolkimen painamiseen. Ja huomasin, että miulta oli jäänyt kivääri sinne raksalle. Alkoi vituttaa ja menin huoltoasemalla kahville, ihan oikealle eikä millekään abc:lle. Sitten heräsin.
Harvoin sitä noin hyvin uniaan muistaa...
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Kumimuna

Kattelin jotain outoa unta isäpuolivainaasta viimeyönä  :shock:
Ei mikään painajainen, mutta eipä jäänyt isommin mieleenkään mitään :psp:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Bobo

En este mundo paz no existen.

Memme

Mulla oli TAAS joku ahdistava uni  :kerpele:

Piti taas keretä johonkin ajoissa mutta en taas millään kerennyt pukeutua, vaan vaatteet piti ottaa mukaan kainaloon. Sopivan paikan tullen kerkesin vetästä aina muutaman vaatteen päälleni.
Lopussa kun piti olla perillä jossain ihme kokouksessa, olin kuitenkin saanut jossain välissä vaatteet päälleni ja minulle tuli todella huojentunut olo..
Siis mitä ihmettä mä teen näiden mun unien kanssa ::tuplao
Nyt on näyttänyt näitä samantapaisia unia jo kolmisen viikkoa. Mä en enää halua nukahtaa, koska tiedän et minkälaisia unia mä nään!!  ::smoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview