News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Quote from: Mysti on Sat 25.10.2014 10:59:16 (UTC+0300)
Oli aika suhteellisen ikävää herätä omia aikojaan vähän tuos aamu-seiskan jälkeen unesta, jossa oli kesä ja kaupungissa kesäinen meininki, ja muistaa, ettei nyt mikään kesä ole. :(
Eikö  ::hihsmoke

Me first (rules of traffic)

Mysti

^ Joo, väännä vaan veistä haavassa. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

=Siru=

Olin sairaalassa ja kotiinlähdön aika siinä sitten ja en tiedä miks mä sinne oli  edes joutunut.  Mä  itse poistin sängystä lakanat yms :) Hippasen panikoin kun kaapissa näytti olevan ihan käsittämätön määrä erilaista tavaraa joka olisi pitänyt mahtua yhteen pieneen laukkuun.  Pyysin muovikassia lisäksi.

Ja  hyvin pian huoneeseen tuli 3 eläkeläisukkoa potilaaksi ja ne alkoi pelaamaan jotai outoa peliä korteilla ja sitten niillä oli sellanen kartta johon ne sit pisteli venäjän ja suomen lippuja sitä mukaa kun peli eteni.  Selvisin siitä käytävälle ja olin menossa ulos kun mun filmi katkesi :D
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Mysti

Mä olin muka lähdössä viime yönä jonnekin ex tempore -tyyliselle työmatkalle meidän toimiston melkein koko poppoon kans. Pakkailin paniikissa asunnollani kun auto odotti tien laidassa. Oli kauhea kiire, vitutus, paniikki ja ahdistus päällä. Must tuntui, et mul kesti ja kesti sen pakkaamisen kanssa, vaikka olin sanonut tyypeille, et mulla menee vain minsa tai pari. Kiltisti ne oli odottanut mua kuitenkin tien laidas täs keskustan vilinässä. Siin autoa pakatassa eräs lapsuusvuosien tuttu käveli siitä auton läheltä, huomas mut ja alkoi sit huutaan mulle, kun en sen mielestä moikannut sitä reippaasti takaisin vaan kuulemma välttelin sen katsetta. Yritä siinä sitten pakata autoa ja jutella reissuun liittyviä työasioita työpoppoon kans, kun se yks mesoaa korvan juuressa ja sättii mua. :lach: Unta katsoessa se oli ahdistavaa, mutta herätessä se lähinnä vain huvitti.

Mysti

Viime yön jossain unessa olin talovahtina porukoilla, kun vanhemmat oli jossain reissussa. Koko ajan ramppas jotain tyyppejä oven takana ja aloin olemaan sen verran vainoharhainen, kun ei ollut hetkenkään rauhaa siltä trafiikilta siel oven takana, niin löin oven lukkoon ja yritin olla niin kuin en oiskaan. Ja silti siel oven takana oli koko ajan joku pimputtelemassa ovikelloa.

=Siru=

Kerrostalon rakennustyömaalla olin.  Työvaatteissa joo,  mutta kengät puuttui.   Hyvin sekava uni, oikein mitään jäänyt kunnolla mieleen.

Mysti

Jännä, kun äsken tuli taas yht'äkkiä viime yön uni mieleen: Oltiin jollain porukalla jossain kalliolla. Oli kesä. En tiedä missä kaupungissa, mutta Suomessa se kuitenkin oli. Mä löysin ruskean, ison pehmytkirjekuoren täynnä setelinippuja. Sitä rahaa oli ihan järkyttävän paljon. Mä ja muutkin otettiin kuvia niistä setelinipuista. Lähinnä mietin siin unessa, että mitä teen sille rahasummalle. Kaiketi mulla oli kuitenkin aikomuksena pitää ne rahat itselläni. Jotain tyyppiä mä ja muutkin siin meidän porukas pakoiltiin, et se (kuka sit olikaan) ei ainakaan sais niitä rahoja. Oli kyllä jossain määrin jännät paikat, kun mietin, et millä mä selittäisin kaikki hankinnat, mitä ajattelin niillä rahoilla hankkia.

paavo

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview