News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ledskukkuu

Jotain joku sukulainen jota mulla oikeasti ole olemassa ja äiti puhuivat autoista.
Sanoi se sukulainen että huonon auton oot ostanut ja äiti myötäili.

Suutuin siitä sitten ja sanoin: Saatana lyyään sitten volkkarin romu tuleen, missä tulitikut!
Ainiin eihän se saatana syty kun se vuotaa niin paljon jäähdytydnestettä!
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

jta

=Lily= oli viime yönä unissa häiriköimässä. Olin miljoonamontussa ajelemassa niin tuli viesti puhelimeen että tulitko yhteyspisteen autolla just vastaan. Viestin lähettäjäksi paljastui Lily. Tuon jälkeen yhtäkkiä hypättiinkin että oltiin kempeleessä kuleksimassa ja esittelin paikkoja (siis paikkoja kempeleessä senkin pervot). Illan tullen alko tunnelma lämpeneen kun Lily alko ehdotteleen että tulisin viereen nukkuun vaan tuossa vaiheessa sitten heräsin.

Örtzi

Olenkos täällä kertonutkaan.. Noista Passelin liskodiskoista tuli vaan mieleen kun aikoinaan tuli noita päihteitä hiukan ronskimmin käytettyä, niin näin unta, että olin kuolemaantuomittu ja myrkkypiikkiä pistettiin käsivarteen. Tunsin piikin ja kaikki. Heräsin tuossa kohtaa ovikellon ääneen, menin ovelle ja avasin sen, siellä kaks virkapukuista jotka otti mut kiinni, painoi lattiaan ja sanoivat, että ei noin heräämällä piikkiä pakoon pääse ja toinen alkoi tunkemaan myrkkypiikkiä käteen.. Tossa kohtaa heräsin sohvalta, yksin kämpässä, ympäri hiessä ja kohtuullisen epävarmana, että nukunko, olenko hereillä, mitä.. Eli tavallaan olin unen sisällä unessa ollut. Kylppäriin pesemään naamaa ja ovi lukkoon. Siitä sitten kylppärin lattialta välillä säpsähtelin..  :psycho: Että siinä hiukka lisko-discon alkeita..  :psycho:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Ledskukkuu

Ledskukkuu

Olin japanissa abc:llä tilaamassa hampurilaista. ::osmoke

Ledskukkuu

Omistin mondeon, tein siihen ruostekorjauksia. ::osmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview