News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Onpa lapsellinen palsta tuo apache!

Started by peter, Mon 21.12.2009 20:53:35 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.Lagavulin

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

Ruutupaitarakastaja

Kuka kaivaa ne kaksplussaa irvailevat ketjut ja linkittää ne tuolle sivulle?  :lach:

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Mr.Lagavulin

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

L D

"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Dyssä

jii

QuoteTuo on siis aivan sairas paikka, kaikki moderaattoritkin häiriintyneitä, irstaita paskiaisia!! Pitaisi vaikka viranomaisten toimesta sulkea tuollainen paikka, jos ei muu auta! Ja kieltää samalla kirkoissa jouluna Varpunen jouluaamu-laulaminen, eihän se ole mikään virsi, joka kirkkoon kuuluu! Ja kaikki kovaääninen ja hävytön musiikki olisi myös kiellettävä! Ja nuorison julkea pukeutuminen, paidan helma housujen sisään ja ylin nappi kiinni! Enkä minä sitten edes omista kukkahattua, minua on turha syyttää mistään, minä olen aina ollut hyvien puolella! Uskokaa jumalaan ja pelastutte! Ja varokaa beettasoihtuja!
:lach: :think: :think: :lach: :lach: :lach:

=Juku=

Quote from: Jii on Thu 11.02.2010 06:15:10 (UTC+0200)
QuoteTuo on siis aivan sairas paikka, kaikki moderaattoritkin häiriintyneitä, irstaita paskiaisia!! Pitaisi vaikka viranomaisten toimesta sulkea tuollainen paikka, jos ei muu auta! Ja kieltää samalla kirkoissa jouluna Varpunen jouluaamu-laulaminen, eihän se ole mikään virsi, joka kirkkoon kuuluu! Ja kaikki kovaääninen ja hävytön musiikki olisi myös kiellettävä! Ja nuorison julkea pukeutuminen, paidan helma housujen sisään ja ylin nappi kiinni! Enkä minä sitten edes omista kukkahattua, minua on turha syyttää mistään, minä olen aina ollut hyvien puolella! Uskokaa jumalaan ja pelastutte! Ja varokaa beettasoihtuja!

kylläpä on joku hihhuli ollut asialla!

Me first (rules of traffic)

[:]Kylkiluu[:]

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview