News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Vancouverin olympialaiset 2010 12.2-28.2

Started by Mr.Lagavulin, Sat 26.12.2009 11:00:04 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Tietenkin kärynneet on kaikki suomalaisia. Eihän suomalainen pärjää kuin tuurilla tai huijaamalla. Jos et usko, niin tutki minkä tahansa lehden/median (esim. iltalehti, mtv3 jne..) urheilukeskustelupalstoja/foorumeita. Sieltä se totuus löytyy.  :jees:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Kastori

minä luotan yleensä niiden mielipiteisiin jotka eivät seuraa ja eivät edes pidä urheilusta missään muodossa.. heidän mielipiteensä ovat syöväluotaavia ja rakentavia..  :jees:

nyyyps

Quote from: Kastori on Thu 11.02.2010 16:46:46 (UTC+0200)
minä luotan yleensä niiden mielipiteisiin jotka eivät seuraa ja eivät edes pidä urheilusta missään muodossa.. heidän mielipiteensä ovat syöväluotaavia ja rakentavia..  :jees:
Tät triidiä lukematta nyt voisin urheilua seuraamattomana todeta, että mielestäni laittomat doping-aineet tulisi kieltää. :hees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Mitä ihmettä, käyttääkö urheilijat dopingia, tämä oli minulle suuri yllätys, en ois ikinä uskonut, nyt meni usko täysin urheilun puhtauteen  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Tieko

mitä tarkoittaa syöväluotaavia?  :think:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Kastori

Quote from: Diego on Thu 11.02.2010 17:01:41 (UTC+0200)
se, että luet kommenttejani kuin piru raamattua, lämmittää sydäntäni..  ::lsmoke

Tieko

Quote from: Kastori on Thu 11.02.2010 17:04:31 (UTC+0200)
Quote from: Diego on Thu 11.02.2010 17:01:41 (UTC+0200)
se, että luet kommenttejani kuin piru raamattua, lämmittää sydäntäni..  ::lsmoke
:shy: jotain harrastuksia täytyy ihmisellä olla
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Betonishamaani

Mitä helvettiä, eikö siellä urheillakkaan mustikkakeiton ja kaurapuuron voimalla :shock:

Maailma musertuu :cray:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

nyyyps

Tähänkin urheilua seuraamattomana totean vankan mielipiteeni, että laiton mustikkakeitto ja kaurapuuro pitää kieltää! :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview