Vancouverin olympialaiset 2010 12.2-28.2

Started by Mr.Lagavulin, Sat 26.12.2009 11:00:04 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

sorza

hienoa viihdettä... :popper:

hyökkääjän harhasyöttö ei yleensä näy kentällä mitenkään..puolustajalle sellainen on virhe ja maalivahdin kohdalla se näkyy valitettavan usein tulostaululla...
olisi siinä voinut puolustajat niskala&lepistö hieman aktiivisemmin luistella hakemaan kiekkoa niin ei olisi kipperin tarvinnut hieman ylipelata tilanteessa...
sen jälkeen alettiin pelaamaan varovaisemmin ja sit kaks yv:tä ja kaksi maalia maalin edestä...(missä oli puolustus) 4-0 maalissa puolustus peruuttaa kirjaimellisesti syliin...kane pääs ekan vetämään b-pisteen  ja maalin välistä kun pakki peruutteli edellä...siitä riparista maali...
en minä ole kipperiä mestaamassa ja muistellaan puolivälierää...
palataan naganoon ja sen välierään venäläisiä vastaan..siinäkin maalivahti petti mutta tekeekö se myllyksestä kavaltajan niinkuin täällä on käytetty tälläisiä vertauksia...
hieno veto jaloselta antaa kipperille uusi mahdollisuus...
itse kohti pronssipeliä ja kyllä...laitan pelipaidan taas päälle...se ei hävinnyt edes 6-0 tilanteessa...

j.jokinenhan olisi torjunut 0-pelin, siivonnut kaikki irtokiekot, valmentanut oikein, tuomaroinut ja tehnyt vähintään 93 maalia... itse seison jalosen valintojen takana enkä tule missään vaiheessa itkemään tämän pelaajan perään vaikka olisi minun pöytäkirjoissa ollut...

hannu jortikka:
http://www.youtube.com/watch?v=wM_lFThUBmI&feature=related#

Poslari

Quote from: sorza on Sun 28.02.2010 00:14:34 (UTC+0200)
hienoa viihdettä... :popper:

hyökkääjän harhasyöttö ei yleensä näy kentällä mitenkään..puolustajalle sellainen on virhe ja maalivahdin kohdalla se näkyy valitettavan usein tulostaululla...
olisi siinä voinut puolustajat niskala&lepistö hieman aktiivisemmin luistella hakemaan kiekkoa niin ei olisi kipperin tarvinnut hieman ylipelata tilanteessa...
sen jälkeen alettiin pelaamaan varovaisemmin ja sit kaks yv:tä ja kaksi maalia maalin edestä...(missä oli puolustus) 4-0 maalissa puolustus peruuttaa kirjaimellisesti syliin...kane pääs ekan vetämään b-pisteen  ja maalin välistä kun pakki peruutteli edellä...siitä riparista maali...
en minä ole kipperiä mestaamassa ja muistellaan puolivälierää...
palataan naganoon ja sen välierään venäläisiä vastaan..siinäkin maalivahti petti mutta tekeekö se myllyksestä kavaltajan niinkuin täällä on käytetty tälläisiä vertauksia...
hieno veto jaloselta antaa kipperille uusi mahdollisuus...
itse kohti pronssipeliä ja kyllä...laitan pelipaidan taas päälle...se ei hävinnyt edes 6-0 tilanteessa...

j.jokinenhan olisi torjunut 0-pelin, siivonnut kaikki irtokiekot, valmentanut oikein, tuomaroinut ja tehnyt vähintään 93 maalia... itse seison jalosen valintojen takana enkä tule missään vaiheessa itkemään tämän pelaajan perään vaikka olisi minun pöytäkirjoissa ollut...

hannu jortikka:
http://www.youtube.com/watch?v=wM_lFThUBmI&feature=related#
:good: Asian ytimessä!
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

sorza

(lainauksia lyhennetty ja lihavointi oma)
Quote from: metuzalem on Sat 27.02.2010 19:57:40 (UTC+0200)
Ja miten huippu se sun lehtises oli ykkösketjun laita ja tehot 0+0  kohtuu tehokas. maalintekijä ja syöttäjä ainesta.
kuitenkin lehtinen on ollut av:lla tärkeä ja NÄKYMÄTTÖMÄSSÄ työssä...esim monta kertaa olen näidenkin kisojen aikana kuullut ennen kuin selänne saku ja lehtinen ketju on päässyt pyörittämään "lehtinen kaivaa kiekon kulmasta ja pelaa sen eteenpäin (valitse joku neljästä muusta kentällä olijasta) ja siitä syntyi hyvä maalintekotilanne" tai "lehtinen katkaisee syötön keskialueella ja toimittaa kiekon omille ja siitä päästään hyökkäys alueelle"
mutta liian usein peruskannattaja joka näkee vain tilastot ei huomaa näitä pieniä juttuja joilla on helvetin tärkeä rooli myös menestyksessä...

Quote from: metuzalem on Sat 27.02.2010 19:57:40 (UTC+0200)
Teme myös huipputehokas maaleja montako.  Immonen on täyte mies mutta yhtä tehokas kuin nämä teidän jumalanne
selänne 0+2 :hahaa: ja heitetään ennenkuin otetaan kiinni maalimäärään että usein syöttö on maalia edeltänyt tapahtuma joka on mahdollistanut maalinteon...jos itse olisi laukonut olisi voinut tuloksena olla maali omissa vastaiskusta

täytyy myös ymmärtää että asioita tulee ajateltua liian usein tunteella, joten objektiivisuus jää taka-alalle...

furioso

onneksi nuokin kekkerit loppuvat kaiketi huomenna.ei mennyt kisat ihan nappiin.. ::smoke

kenny

Señorita iCola

VITTU JEEEEEEEEEEEE!!! Kannatti herätä aikaisin, hieno loppu pelillä :mosh:
Kirppushow palasi tasolleen ja muutkin sai jopa maaleja aikaan, kurpitsapää kapelimestarina  ::hihsmoke

Välillä kyllä pelotti jo vähän  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Viimeisen erän katselin. Kipru ja Lehtinen piti oman pään puhtaana, OJ:llä loistava peli. Leijonat teki sen, mihin ajattelinkin mahdollisuuksia korkeintaan olevan.  :good:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

sorza

pronssia tuli...hienoa jätkät...eilisen teurastuksen jälkeen hieno nousu henkisellä tasolla joka kulminoitui kolmannen erän nousulla...otetaan tiukempi analyysi unien jälkeen ja tunnelatauksen purkauduttua...
muutamiin täällä esillä olleisiin pelaajiin erityishuomioita...
kipper otti tärkeitä torjuntoja silloin kun niitä tarvittiin...
lehtinen kolmannessa erässä blokkasi kaksi ykkösluokan maalipaikkaa...toisen melkein uuden lego-osaston uhalla ja näin esti slovakian maalin...enempää en häneltä vaadi...
pitkäseltä hieno avaus oj:lle joka sitten päätti ratkaista...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview