Nastarenkaat vs. kitkarenkaat

Started by Atomisaattori, Sat 23.01.2010 11:05:08 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kummat alla talvella

Kitkarenkaat
8 (15.7%)
Nastarenkaat
42 (82.4%)
Kesärenkaat
1 (2%)

Total Members Voted: 51

Señorita iCola

Nii tottahan tuo että nastojen määrä alkaa olla jo aika minimissään.
Renkaitten myyjä kertoi muistavansa sen kun tuli micheliniltä seitkytluvulla ekat nastakumit missä oli myös lamellointi kuvioissa, oli kuuluu tarttunut talviseen tiehen kuin tauti verraten edeltäviin sileisiin nastarengaskuvioihin  ::hihsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

paavo

Ihmeen hyvin raskaat ajoneuvot pitää lumella ja jäällä, omakin kokemus todistaa sitä vaikka on paskat gummit.

Mä en kyllä ymmärrä tuota transittia, se on aivan mahdoton. Pitoa ei ole talvella, kun ei meinaa olla kesälläkään.
Kuorma on kokolailla tasaisesti, ei poikkea mitenkään esmes. mitä mulla oli transporttereissa.

Señorita iCola

Ransitissa huonompi tasauspyörästö vissiin  :jepso: Onkos eroa sutimisenestoissa tai muissa ajonvakautuselektroniikassa?

Löylyttäjä

Tuskinpa kummassakaan lukkoa on :psp:
Uudet etuvetopakut vaan on muuten huonoja talvella, ainakin Fiat, Peugeot yms sukuiset :jees:

paavo

Transportteri meni melkein mistä vaan, tuolla jää kiinni mihin vaan, hiekallekin jos se on hieman upottavaa.

Jos luistoneston ottaa pois, ei se sen viisaampi ole.
Volkkareissa ei ollut noita vimpaimia.
Leguaania vetäessä mä olen joskus todella pinteessä, ei meinaa päästä tuosta kotiliittymästä ylös kesälläkään jos siihen joutuu pysähtymään.(asfaltti)

Taitaa olla takavetokin parempi kuormalla ja varsinkin vetäessä jotain :think:

Señorita iCola

Pittää ottoo voimansiirto RS Focuksesta, sen etuvetoahan kehuvat melkeinpä parhaaksi mitä on pidon suhteen...  :psp:
Se on pakussa ikävää jos eteneminen ei onnistu, eteenpäin kun pitää noilla vehkeillä päästä  :psycho: Et vielä oo sitä nelivetoa innostunu hankkimaan?

Löylyttäjä

paavo

Señorita iCola

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview