News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Lopetetaan se runkkaaminen!

Started by jii, Fri 29.01.2010 10:20:38 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jii

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/538921
Vuonna 1972 American Medical Association (AMA) ilmoitti virallisesti masturboinnin olevan harmitonta. Ehkä moinen ilmoitus oli kuitenkin hiukan liian aikaista. Satuin nimittäin juuri lukemaan Mitchell McNiffin artikkelin masturboinnista ja kaljuuntumisesta.
Miehet masturboivat hiuksetkin päästään

McNiffin mukaan nykyisin on vahva näyttö siitä, että dihydrotestosteroni (DHT) vaikuttaa suoraan miesten kaljuuntumiseen. McNiff huomauttaa, että DHT:n tuotantoon vastaavasti vaikuttavat masturbointi ja muu seksikäyttäytyminen. McNiff vetää tästä sen johtopäätöksen, että kaljuuntuminen ja masturbointi ovat siis selvästi yhteydessä toisiinsa.

Mikäli katsotaan masturbointilukuja, niin tutkimusten perusteella miehet masturboivat naisia huomattavasti useammin. Toisaalta kaljuuntuminen vaivaa pääasiassa miehiä, joten kyllähän McNiffin väittämässä tällöin jotain logiikkaa on.

McNiffin mukaan masturboinnin johdosta testosteronia muuttuu suurissa määrin dihydrotestosteroniksi. Korkeat DHT-tasot aiheuttavat kaljuuntumista ja mahdollisesti myös eturauhasen liikakasvua. Vältä siis liiallista itsesi hyväilemistä, mikäli haluat pitää hiukset päässäsi!

Paskis

Kaljuunnun kenties muutenkin geenien takia, joten ei mitään menetettävää ::smoke
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

nyyyps

Kaljuuntuminenhan luonnollisesti johtuu siitä, että hyvvää sonnia taputethan päälaelle.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Höpöjä puhuvat. Mulla on hiuksia vaikka muille jakaa, jos runkkaaminen tekis kaljuksi, niin mun päässä ei olis ollu karvan karvaa sen jälkeen kun 12 täytin. ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Sceme

Quote from: Örtzi on Fri 29.01.2010 10:34:52 (UTC+0200)
Höpöjä puhuvat. Mulla on hiuksia vaikka muille jakaa, jos runkkaaminen tekis kaljuksi, niin mun päässä ei olis ollu karvan karvaa sen jölkeen kun 12 täytin. ::smoke
Sama täällä ja niin paljon ku minä mun hiuksia rakastanki ni kyllä mä silti priorisoin nää toisin päin.

Arathon

Kyllä niitä hiuksia aina harjasta jonkun verran löytyy. Alan seurata tilannetta  :psp:
Tule hyvä kakku.

paavo

Mr.Lagavulin

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

IsoPahaJolppi

:think: Tiadan kiskaista koneella kuupan sileeksi ja jollain kenkälankilla kiiltäväksi, niin johan alkavat kylillä ihmiset kunnioituksesta mykkinä osoitella minua sormellaan.

Laitan vielä vähän täytettä toiseen takinhihaan niin näyttää vieläkin paremmalle...  :nykytaide:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

=Juku=

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 29.01.2010 18:23:25 (UTC+0200)
:think: Tiadan kiskaista koneella kuupan sileeksi ja jollain kenkälankilla kiiltäväksi, niin johan alkavat kylillä ihmiset kunnioituksesta mykkinä osoitella minua sormellaan.

Laitan vielä vähän täytettä toiseen takinhihaan niin näyttää vieläkin paremmalle...  :nykytaide:
Huima suunnitelma.
Sitten kehut, että sänky on niin lyhyt, että viimeistä senttiä jyystäessä aina osuu pää seinään. (Näkisittepä sen kiiltävän kuopan seinässä)

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview