News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Satunnaiset pohdiskelut, joihin ei edes odota vastausta

Started by Milla Makia, Tue 09.03.2010 09:24:28 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

Miksi minun ei anneta olla rauhassa, miksi minun pitäisi olla ulospäinsuuntautunut? Miksi ihmiset eivät vain huolehdi omista asioistaan? :sdfg:

Milla Makia

Miksi tunnen itseni idiootiksi normi-ihmisten keskellä, mutta muut Asperger-häiriköt tuntuu kahta pahemmilta idiooteilta? Miksi asperkeleiden sosiaalinen taidottomuus koskee myös muita aspeja? Kannattaako mennä kerran viikossa vittuuntumaan?
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

nyyyps

Kannattaa sanoa ihan ääneen, että koet vitullisen turhauttavana koko homman eikä se motivoi eikä kiinnosta ja jokakertainen vittuuntuminen ei tosiaankaan vie mitään eteen päin.
Assburgereihin mahtuu helkatinmoisia idiootteja, mutta seassa on muutamia, joiden kanssa on samalla aallonpituudella siitä, miksi nentit ovat niin saakelin idiootteja.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jii

Miksi olen täällä, mikä on oloni tarkoitus, vai onko oloni täällä turhaa ja olenko paikalla liikaa?

Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Jii

Quote from: Roiskeläppä on Thu 22.09.2011 20:37:16 (UTC+0300)
Quote from: Jii on Thu 22.09.2011 20:26:24 (UTC+0300)
Miksi olen täällä, mikä on oloni tarkoitus, vai onko oloni täällä turhaa ja olenko paikalla liikaa?
Liikaa aikaa, lahjota osa jollekkin kiireiselle.
Ehkä on aika antaa tilaa.

=Juku=

Quote from: Roiskeläppä on Thu 22.09.2011 20:58:06 (UTC+0300)
Quote from: Jii on Thu 22.09.2011 20:38:30 (UTC+0300)
Quote from: Roiskeläppä on Thu 22.09.2011 20:37:16 (UTC+0300)
Quote from: Jii on Thu 22.09.2011 20:26:24 (UTC+0300)
Liikaa aikaa, lahjota osa jollekkin kiireiselle.
Ehkä on aika antaa tilaa.
Mnjää, tilaa kyllä on. kyllä sopulit antaa vai miten se meni. tilakin on niin suhteellista, jollekkin hehtaari on paljon, jollekkin vähäsen. joku asuu neliössä toinen kuutiossa.
niin ja jotkut homppelit tekee tilasta telkkari ohjelmaa.
Joskus oli radiossa kuunnelma aiheesta "paljonko ihminen tarvitsee maata". Joku rikas oli luvannut alaiselleen niin paljon maata kuin tuo ehtisi päivänvalossa kiertämään. Ahne kun oli, yritti liikaa ja lopputulos oli metri kertaa kaks

Me first (rules of traffic)

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Kastori

[:]Kylkiluu[:]

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview