News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Nortonista

Started by paavo, Sun 11.04.2010 20:04:30 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Nortonin paska ohjelma herjaa Elisanet.fi osoitetta.
Kuulemma troijalainen siellä. Elisaa ei juuri kiinnosta asia ja nyt haluaisin tietää näkyykö muilla Nortonia käyttävillä sama varoitus?

Kastori

omasta ja foorumin puolesta sanon tämän niin tähän ei tarvii palata: hukkaa se paska ja hommaa toimiva..  :psp:

Ressukka

Quote from: paavo on Sun 11.04.2010 20:04:30 (UTC+0300)
Nortonin paska ohjelma herjaa Elisanet.fi osoitetta.
Kuulemma troijalainen siellä. Elisaa ei juuri kiinnosta asia ja nyt haluaisin tietää näkyykö muilla Nortonia käyttävillä sama varoitus?

Ei ainakaan mulla,ihan normaalia näyttää :blink:

paavo

Ressukka kokeili Nortonilla?
Tää mun versio tuli koneen mukana, se loppuu ensi viikolla ja sitten otan taas käyttöön äh securen.

Minua asia vaivaa koska kuvittelen kaikkien Nortonia käyttävien saavan saman virheilmoituksen... hyvä jos eivät saa :good:

Betonishamaani

Itsehän ajelen paljaalla, niin ei virheilmoituksiakaan tule  :foliopipo:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

maija

Mulla Norton muistuttaa välillä, ettei Soneran sivut oo turvallisia  :jees: :jees:

paavo

Niin, mulla kun on sivut Elisan hostaamana ja vituttaa maksaa Googlen ohjauksesta jos tuloksena on virheellinen ilmoitus.
Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole. :jepso:

Griffin

Ei täälläkään mitään ilmoitusta Nortonilta...ilmoitteleeko Nortoni muutenkaan kuuklessa noin...ettei sulla vaan joku muu ohjelma tee tuota?

paavo

Mielenkiintoista :think:
Nortonilla näyttää olevan tietokannassaan jotain Elisaa vastaan. Se vaan ei kaikille ilmesty.

Näin tulkitsen asian.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview