Microsoft puhelimet ent. Nokia

Started by peter, Wed 28.04.2010 20:39:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Quote from: Örtzi on Fri 18.02.2011 21:44:43 (UTC+0200)
Quote from: NaiNeN on Fri 18.02.2011 21:40:58 (UTC+0200)
Mutta pakko kokeilla, ja kysyä hinta-arvio jos ei muuta. Joudun kuitenki vielä vuojen tuota puhelinta maksamaan  ::smoke
Kytky..  :facepalm: Noihin kannattaa se takuu ottaa, hiukan tulee kuukautta päälle lisää, mutta korvaa aina.  :jees:
Tää myyjähän ei mulle ees kertonu että kauanko tai kuinka paljon tuota puhelinta pitää maksaa, niin mitenpä se olisi takuutakaan tarjonnu  ::smoke

Quote from: Tuomari on Fri 18.02.2011 21:46:32 (UTC+0200)
Ei tuota kotivakuutuksen piikkiin saisi :think:
Sehän vois olla mahdollista, pitäs vain selvittää mitä se omastuu on  :jees:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Örtzi

Vois muuten onnistua.. Muksun viaksi. "poika tuon otti ja huuhtoi.."  :serlokkismoke:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Memme

Mulla on toiminut tuo nokian C6:nen moitteettomasti.
Ei ole ollut minkään näköistä pykimistä!

*koputtaa puuta*

piirunverran

Mullei enää ole nokiaa, kun lekurin mielestä mun ei piä käyttää kumppareita.

nyyyps

Eilen ostettiin samsungin tilalle samsungi. Nokialaiset oli ominaisuuksiinsa nähden liian kalliita. :nykytaide:

Plussakortilla 23,90 eurua. :nykytaide:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

piirunverran

Quote from: omglolnoob on Sat 19.02.2011 10:42:44 (UTC+0200)
Eilen ostettiin samsungin tilalle samsungi. Nokialaiset oli ominaisuuksiinsa nähden liian kalliita. :nykytaide:

Plussakortilla 23,90 eurua. :nykytaide:
Mulla ei ole pahaa sanottavaa nuista sam sungeista.

Kastori

kenny

Mulla on yks samsunkin känny ollut. Eikä siinä ollut muuta moitittavaa  kuin Symbian   :jees:

nyyyps

Tekstiviestin kirjottaminen nuilla pikkusamsungeilla on persiistä, siihen vain ei opi. Teinistä asti on nokialaisen filosofialle oppinu, niin helkatin hidasta samsungilla kirjottaminen.
Akkukesto on helkatin hyvä (pikkupuhelimissa mahtaa olla kaikissa merkkiin kattomatta), ja kenttää tuntuu saavan paremmin ku samansarjalaisilla (alle 60 €) nokialaisilla tuolla periferiassa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview