Microsoft puhelimet ent. Nokia

Started by peter, Wed 28.04.2010 20:39:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.



Jarre

Liusää kommentointia kun tätä nyt käyttäny lisää tät Lumiaa. Tää netin jakaminen toimii tosi hyvin, paremmin ku mitä koklasin kaverin samppaa aiemmin kesällä  :jepso:
Carpe Natem

paavo


Susey

Quote from: Jarre on Sat 12.10.2013 17:10:51 (UTC+0300)
Liusää kommentointia kun tätä nyt käyttäny lisää tät Lumiaa. Tää netin jakaminen toimii tosi hyvin, paremmin ku mitä koklasin kaverin samppaa aiemmin kesällä  :jepso:
Valitettavasti joudun toteamaan saman, oma Galaxy S pätki aivan helvetisti netin jakoa, tää 920 toimii aina :jees:

PajakkiVasseli.com

Tämä saatanan paska lumia ei halua yhtyä tietokoneen kanssa. ::smoke
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jarre

Quote from: IsoPasseli on Sat 12.10.2013 20:21:10 (UTC+0300)
Tämä saatanan paska lumia ei halua yhtyä tietokoneen kanssa. ::smoke
HÄH...miten se mitenkään tuosta on kiinni....kun laittaa asetuksista sen jakamisen päälle ni se luo wlan verkon johon otat läppärillä yhteyden...  ::osmoke
Carpe Natem

Susey

Quote from: Jarre on Sat 12.10.2013 20:26:51 (UTC+0300)
Quote from: IsoPasseli on Sat 12.10.2013 20:21:10 (UTC+0300)
Tämä saatanan paska lumia ei halua yhtyä tietokoneen kanssa. ::smoke
HÄH...miten se mitenkään tuosta on kiinni....kun laittaa asetuksista sen jakamisen päälle ni se luo wlan verkon johon otat läppärillä yhteyden...  ::osmoke
Luulen että Passelekkiekikkelekkie puhuu jostain muusta :jees:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Susi (jo syntyessään) on Sat 12.10.2013 20:40:52 (UTC+0300)
Quote from: Jarre on Sat 12.10.2013 20:26:51 (UTC+0300)
Quote from: IsoPasseli on Sat 12.10.2013 20:21:10 (UTC+0300)
Tämä saatanan paska lumia ei halua yhtyä tietokoneen kanssa. ::smoke
HÄH...miten se mitenkään tuosta on kiinni....kun laittaa asetuksista sen jakamisen päälle ni se luo wlan verkon johon otat läppärillä yhteyden...  ::osmoke
Luulen että Passelekkiekikkelekkie puhuu jostain muusta :jees:
Jooh...siis kuvien/videon yleensä datan siirtoon tietsikan ja luurin välillä. :jees:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jarre

Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview