News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Haluan teidän tietävän

Started by jii, Sun 16.05.2010 06:31:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: spuge on Fri 27.08.2010 16:20:04 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 27.08.2010 16:15:37 (UTC+0300)
Minulla on salaisuus. :jepso:
Ei tarvii yksin painolastia kantaa että kerro toki meille niin helpottaa  :psp:
Itse asiassa minulla on monta salaisuutta. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

nyyyps

Varmasti useampikin.
Ihmiset, joilla ei ole salaisuuksia, ovat ahdistavia.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jep, useampikin  :jees: Minulla, kuten monella muullakin, on jotakin salattavaa

nyyyps

Jokainen salaisuus ei ole maata kaatava skandaali. Toisinaan vain kannattaa pitää turpansa kiinni, eikä möläyttää ääneen, että nuo punakuvioiset housut on järkyttävän näköset sun päällä, näytät kävellessäsi vellovalta läskikasalta.

Toisinaan kannattaa myös lasketella pieni valkoinen valhe, kun juuri tukkansa epäonnistuneesti värjännyt kaveri haluaa tietää, eikö hänen uusi tukkansa ole minunkin mielestäni kaunis  :jees:

nyyyps

Jännä, miten ihmisillä on taipumus vinkua, ettei asioita sanota suoraan. Sitten ku ne sanotaan suoraan, vedetään herneet.

On ne kummallisia.
Siksi keskustelen mielummin insinöörien kuin ihmisten kanssa. :jees:

Suorista sanoista tuppaa saamaan turpaansa vaikka ne kuinka huolellisesti muotoilisi ja hyvää tarkoittaisi  ::nsmoke Joskus kaikella ystävyydellä sanoin kaverille, ettei hänen ehkä kannattaisi juuri tuota mekkoa laittaa tiettyyn tilaisuuteen koska se ei liian paljastavana sovi sinne eikä muutenkaan tee oikeutta hänen kropalleen ja sain kyllä kuulla kunniani 

nyyyps

Pääsääntöisesti rehellisyydestä saa nimenomaan turpaan ja kusipään maineen, harvemmin sillä itselleen kunniaa tekee.

Memme

Quote from: omglolnoob on Fri 27.08.2010 16:45:18 (UTC+0300)
Pääsääntöisesti rehellisyydestä saa nimenomaan turpaan ja kusipään maineen, harvemmin sillä itselleen kunniaa tekee.
Näinhän se tuppaa asia olemaan   ::smoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview