Haluan teidän tietävän

Started by jii, Sun 16.05.2010 06:31:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Pokerface

Dakota

Quote from: NaiNeN on Sat 19.03.2011 22:15:23 (UTC+0200)
Mie taidan tästälähin pitää turpani kiinni  ::smoke
miun olis varmaan hyvä pitää turpani kiinni HP:ssa

Kumimuna

Quote from: Örtzi on Sat 19.03.2011 11:16:12 (UTC+0200)
Haluan teidän tietävän, että minä olen edelleen paras.. Te muut olette silkkaa sontaa.  :psp:
Näitä huuteli kylän suurin paskamooses, jokei viitti ees puhelimeen vastata :psp:
Ota suihin, ota
Horatsu MauMau ::lsmoke

Dakota

Quote from: Kumimuna on Sat 19.03.2011 23:22:58 (UTC+0200)
Haluan teidän tietävän, että minä olen edelleen paras.. Te muut olette silkkaa sontaa.  :psp:
Näitä huuteli kylän suurin paskamooses, jokei viitti ees puhelimeen vastata :psp:
Ota suihin, ota
otan  ::lsmoke

Örtzi

Quote from: Kumimuna on Sat 19.03.2011 23:22:58 (UTC+0200)
Ota suihin, ota
Hiukan katselen, että kenelle vastaan.  :nykytaide:
(Piti soittaa takas, mutta ei muistanu)
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Memme

.. että tän päivän puolella n. kello 01:00 mies oli niin läheisyyden pipi et halus mut monta kertaa syliinsä istumaan ja hautasi kasvonsa rintojeni väliin..
Läheisyydestä kun oli aika pitkä aika.. Viimeksi oltu tuolleen toisissamme kiinni muutama vuosi sitten  :jees:

Hassua kun yritin mennä miehen ohi niin se otti hellästi pepusta kiinni ja sanoi et "tule kulta- rakas tähän mun syliin, mulla on sellainen olo et haluun olla mahdollisemman paljon sun lähellä"!!

Sit kun mentiin nukkumaan niin mies tuli mun peiton alle. Otettiin hyvä asento ja mä pääsin syliin  ::lsmoke
Me nukahdettiin siihen asentoon (en muista et oltais liikuttu siinä ollenkaan).. Voi kuinka ihanalta miehen kädet tuntuivatkaan kun se siveli selkääni, kylkiäni, peppua sekä rintojani niin ettei se kutittanut yhtään. Ote oli juuri sopivan määrätietoinen  :jepso:
Olo oli mulla kuin prinsessalla  :ksipeli:  Ja mieskin sanoi et "rakas, ihana olla mahdollisimman lähellä sua, tuntuu niiiiin hyvälle"!!   ::lsmoke

=Siru=

^ just ihanaa tuollen ettei lähikontakti aina pääty aktiin. Ollaan vaan toisen lämmössä ja tuoksussa.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Memme

Niin on  :jepso:

Hyvä et on muitakin ketkä ymmärtää tuon systeemin tarkoituksen   :good:
Ei ole mikään muu tilanne noin ihanaa!!

Läheisyys lämmittää   ::lsmoke  (mies aina sanoo tuolleen kun ollaan oltu lähellä toisiamme. Niin lähellä kuin pystyy. Ei viittaa kuitenkaan millään tapaa peeniksen sisälle menoon)  :nopsu:

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview