News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Kumimunan ja paavon antivitutustriidi

Started by paavo, Tue 18.05.2010 09:36:45 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Jarre

Voispa ajatella että välillä voisi vituttaa, mut ei nyt sitten kuitenkaan....kun ei ni ei....tää kiire vaan tuntuu hyvältä....jäähän siinä jotain tekemättä, mut mitään tärkeää ei jää ni voi ne muut tehä myöhemminkin....kun rekrylupa kuitenniin on ni hommalle on tulossa parannusta....  :think:
Carpe Natem

paavo

Ei oikeasti mitään isoa, tuo lasku oli sellaista hifistelyä.
Hyvin menee edelleen.. :jippii:

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Jarre

Saas nähä että sitten kun yrittäjäksi ryhtyy.... voi olla että välillä voi jopa vituttaakkin....  :think:
Carpe Natem

Kumimuna

Miks vituttais :blink:
Pystyy kuitenki aika paljon vaikuttamaan omiin työkuvioihin ja uskon, tai oikeastaan
tiedän että tuo vääntäminen asiakastapaamisineen sopii mulle niinko nyrkki silmään :jepso:

Jarre

Itteäni mie tarkoitin, susta en tierä kun en kokonaan osaa sanoa sun hommista.
Mulla on toi idea vähän vaikeata, ja varmasti tulee esteitä ja mutkia matkaan....ja pitää vitusti hankkia tavaraa ennenkuin pääsee tekemään...

Yritän tässä kokoajan opiskella alaa niin paljon kuin mahdollista että olis valmiimpi tekemään kun sitten aika koittaa...ihan vielä ei ammattitaito riitä kaikkeen ni odottelen tässä vielä...ehkä 3-4 vuotta ni sitten...  :think:
Carpe Natem

IsoP

Eihän yrittäjänä koskaan voi mikään vituttaa  :psp: Tosin tyytyväinen olen ainakin itse yrittäjän olemiseen eikä tuota tälläkään hetkellä vituta mikään isommin  :huraa: Cnc-jyrsimen kara saisi kyllä korjauksesta ihan alkuviikosta tai alkaa vähän ketuttaa.
Make tea not love

paavo

Tuskin, tää on oikeasti vapauttava olotila.
Satunnainen vastustaminenkaan ei masenna pitkäksi aikaa.

On aivan toista seilata omillaan, riippuu tietysti hommista mutta mulla on hyvä tilanne.
Teen töitä mahdollisuuksien mukaan oman harkinnan mukaisessa järjestyksessä, organisoin omalta osaltani,
teen kehitystyötä ja pystyn olemaan vaikka vapaalla jos tarvitsen.

Parasta on vapaa liikkuminen, ei mitään väliä jos päätän lähteä kylille syömään ja rautakauppaan.

Yrittäjyyttä on monenlaista, parhaimmillaan pystyy määrittelemään tulotasonsa ja säätämään työt sen mukaan.
Toinen äärilaita on pakotettuna puurtaminen.

Mun alalla ja varmaan Jarrellakin on kovat investoinnit, mutta kun niistä selviää balanssiin niin sitten sujuu

Kumimuna

Quote from: Jarre on Sat 24.03.2012 21:17:40 (UTC+0200)
Itteäni mie tarkoitin, susta en tierä kun en kokonaan osaa sanoa sun hommista.
Mulla on toi idea vähän vaikeata, ja varmasti tulee esteitä ja mutkia matkaan....ja pitää vitusti hankkia tavaraa ennenkuin pääsee tekemään...

Yritän tässä kokoajan opiskella alaa niin paljon kuin mahdollista että olis valmiimpi tekemään kun sitten aika koittaa...ihan vielä ei ammattitaito riitä kaikkeen ni odottelen tässä vielä...ehkä 3-4 vuotta ni sitten...  :think:
No tuon ajan päästä oot samanikäkinein, ku mie nytten, eikait tuo paha ole :think:
Mun alalla pari kymppiä riittää melkolailla alkuunpääsyyn, vaikka ala onkin
laaja :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview