News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Venäläiset

Started by Team Finland, Thu 01.07.2010 11:53:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

nyyyps

Minun forumillani käy kreikkalaisia filosofeja toogabileissä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Team Finland

Quote from: Liekki on Thu 01.07.2010 16:29:43 (UTC+0300)
Quote from: Team Finland on Thu 01.07.2010 11:53:18 (UTC+0300)
Mitä mieltä olette Venäläisistä? Mä inhoan niitä! Niitä on täällä Suomessa, ja täällä Suomessa Venäläisillä on oma radiokanavakin! Mä oon miettinyt, tuleeko tänne vakoilee Suomalaisia jos ne onkin KGP:n agentteja? Mun foorumilla käy Venäläisen hakukoneen botti, joka käy indeksoimassa mun foorumia tonne niiden omalle hakukoneelle. Kun mä huomasin sen botin, niin heti ajattelin: "perkeleen ryssialaiset!"  :angry2: Mulla on 4 kotisivua, josta Venäläisen hakukoneen botti on käynyt niissä kaikissa. ÄRRRRRRRRRRHHHH!!!  :angry: :kerpele:
KGP:n agentteja  :facepalm:

Käykös siellä sun foorumillas myös kiinalainen botti?? Laitahan poika foilipipoa tiukammalle vaan  :jees:

Mun foorumilla on käynyt nämä botit: Google [Bot], Yahoo [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot], Baidu [Spider],  MSNbot Media, MSN [Bot],  Alexa [Bot] ja Yandex [Bot].

Baidu on Kiinalaisen hakukoneen botti ja Yandex on Venäläisen hakukoneen botti.

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

morkkis

Quote from: Team Finland on Thu 01.07.2010 18:35:45 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Thu 01.07.2010 16:29:43 (UTC+0300)
Quote from: Team Finland on Thu 01.07.2010 11:53:18 (UTC+0300)
Mitä mieltä olette Venäläisistä? Mä inhoan niitä! Niitä on täällä Suomessa, ja täällä Suomessa Venäläisillä on oma radiokanavakin! Mä oon miettinyt, tuleeko tänne vakoilee Suomalaisia jos ne onkin KGP:n agentteja? Mun foorumilla käy Venäläisen hakukoneen botti, joka käy indeksoimassa mun foorumia tonne niiden omalle hakukoneelle. Kun mä huomasin sen botin, niin heti ajattelin: "perkeleen ryssialaiset!"  :angry2: Mulla on 4 kotisivua, josta Venäläisen hakukoneen botti on käynyt niissä kaikissa. ÄRRRRRRRRRRHHHH!!!  :angry: :kerpele:
KGP:n agentteja  :facepalm:

Käykös siellä sun foorumillas myös kiinalainen botti?? Laitahan poika foilipipoa tiukammalle vaan  :jees:

Mun foorumilla on käynyt nämä botit: Google [Bot], Yahoo [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot], Baidu [Spider],  MSNbot Media, MSN [Bot],  Alexa [Bot] ja Yandex [Bot].

Baidu on Kiinalaisen hakukoneen botti ja Yandex on Venäläisen hakukoneen botti.
kiinalaiset botit on kivoja :friends: niitä tulee aina välillä 10-15 yhtäaikaa ja sit tulee semmonen fiilis, et ylläpitäis isoo foorumii ku on paljon vieraita :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview