News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Venäläiset

Started by Team Finland, Thu 01.07.2010 11:53:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Quote from: omglolnoob on Thu 01.07.2010 13:03:26 (UTC+0300)
Jag heter sjutton år! :moi:
sådant händer och fötter!

Jos se energiaomavaraisuus olisi ilman itärajan takana olevaa päähanaa, niin silloin venäläistyen turistiostot olisivat tervetullutta talouspiristettä.

Me first (rules of traffic)

Atomisaattori

Quote from: Team Finland on Thu 01.07.2010 11:53:18 (UTC+0300)
Mitä mieltä olette Venäläisistä? Mä inhoan niitä! Niitä on täällä Suomessa, ja täällä Suomessa Venäläisillä on oma radiokanavakin! Mä oon miettinyt, tuleeko tänne vakoilee Suomalaisia jos ne onkin KGP:n agentteja? Mun foorumilla käy Venäläisen hakukoneen botti, joka käy indeksoimassa mun foorumia tonne niiden omalle hakukoneelle. Kun mä huomasin sen botin, niin heti ajattelin: "perkeleen ryssialaiset!"  :angry2: Mulla on 4 kotisivua, josta Venäläisen hakukoneen botti on käynyt niissä kaikissa. ÄRRRRRRRRRRHHHH!!!  :angry: :kerpele:
KGP:n agentteja  :facepalm:

Käykös siellä sun foorumillas myös kiinalainen botti?? Laitahan poika foilipipoa tiukammalle vaan  :jees:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Täällä on monta ameriikan salaliittovallan bottia. Googlehan on jenkkihallituksen nuuskija todellisuudessa. :foliopipo:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.

Señorita iCola

botit sun muut pahuudet on kiellettävä ettei tänne vahingossakaan eksy ulkopuolisia :aatu:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Atomisaattori

Ne vakoilee meitä, seuraa mitä tehään :foliopipo:

E:
Google  (**.***.**.***)     16:37:13     Katselee aihetta Mitäs kokkaillaan?.
Yahoo! (**.***.**.***)    16:32:56    Katselee keskustelualueen etusivua.
MSN (**.***.**.***)    16:31:15    Katselee aihetta F1 2009 Draamaa ja vaarallisia käänteitä.
Cuil (**.***.**.***)    16:24:45    Katselee aihetta Seksin vähyys :(.

paavo

Atomisaattori

peter

Можно ли получить пластиковую сумку?  :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview