News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Hiusväritriid

Started by nyyyps, Fri 06.08.2010 10:18:23 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Milla Makia

7 kuukautta olen kasvatellut omaa väriä. Aina välillä tekee mieli värjätä, mutta olen onnistunut pitämään pääni. Ajattelin katsoa ensimmäistä kertaa 20 vuoteen, miltä oma hiusväri näyttää. (No maantienvärinenhän se on.)
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Kumimuna

Quote from: omglolnoob on Sat 11.12.2010 13:13:20 (UTC+0200)
Hairstore on työntekijöitään sortava ja kuluttajia kusettava paskafirma. :jepso:
Pikkusisko antaa minulle turpaan jos mie sieltä jotain haen. :sorry:
Ja kallis, kuin saatana, laardi mitä mä käytän maksaa siellä
12€ purkki, kun taas Goofinilta saa 5€ purkki :jees:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Memme

Quote from: Milla Makia on Sat 11.12.2010 16:26:42 (UTC+0200)
7 kuukautta olen kasvatellut omaa väriä. Aina välillä tekee mieli värjätä, mutta olen onnistunut pitämään pääni. Ajattelin katsoa ensimmäistä kertaa 20 vuoteen, miltä oma hiusväri näyttää. (No maantienvärinenhän se on.)
Mun oma väri on keskiruskeesta hieman tummempi.

nyyyps

Quote from: Memme on Sat 11.12.2010 17:49:52 (UTC+0200)
Quote from: Milla Makia on Sat 11.12.2010 16:26:42 (UTC+0200)
Mun oma väri on keskiruskeesta hieman tummempi.
Samanlainen kai mullaki. Nyt on vissiin 20 senttiä tyvikasvua, latvoissa erottuu aurinkokelillä punertavaa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Milla Makia

Mun vanhemmilla ja sisaruksilla on kaikilla luonnostaan kauniin tummanruskeat hiukset, mulle asti ei pigmenttiä riittänyt.  :sorry:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

nyyyps

Äitilläki kaunis mustanruskea hius ja mulle tuli nämä rumat lantalaisen geenit. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Quote from: Kumimuna on Sat 11.12.2010 16:48:04 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Sat 11.12.2010 13:13:20 (UTC+0200)
Hairstore on työntekijöitään sortava ja kuluttajia kusettava paskafirma. :jepso:
Pikkusisko antaa minulle turpaan jos mie sieltä jotain haen. :sorry:
Ja kallis, kuin saatana, laardi mitä mä käytän maksaa siellä
12€ purkki, kun taas Goofinilta saa 5€ purkki :jees:
Mitään ei kannate ostaa hairstoren liikkeestä  :nope: Hinnat nelinkertaset verrattuna nettikauppaan, niin ei postimaksukaan tunnu pahalta  :jees:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Memme

Quote from: omglolnoob on Sat 11.12.2010 18:04:22 (UTC+0200)
Äitilläki kaunis mustanruskea hius ja mulle tuli nämä rumat lantalaisen geenit. :sorry:
Mun äiti on melkein albiino.
Tosi vaaleat hiukset, vaalea iho ja erittäin vaaleansiniset silmät.
Isältäni olen melkein kaikki ominaisuudet perinyt. Äidiltä tuli ohuet huulet. Voi sanoa et melkeinpä ovat kuin kaksi viivaa, joihin on ihan turha huulipunaa laittaa..

NaiNeN

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview