News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

iCola ei ole paikalla

Started by nyyyps, Wed 18.08.2010 20:33:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Kehuu poranneensa ne seuraavaan ylikokoon niin, että jatkossa kuivana fistaaminen ei ole mikään paha. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Teillä on ihan väärät mielikuvat, katson juuri Mestareiden Liigan finaalia :wompo:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

[:]Kylkiluu[:]

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Señorita iCola

Ps. en syö ikinä ananasta, maitorahkaa ihan raakana vain  :psp:

En mie tänään tansseihin tai hotel room serviceä harrasta  :psycho: Eka puoliaika päättyy ihan just, sitten tauko ja toinen kattoa tiiviisti sohvalla  :drool:

Me täällä jo ehdimme luoda villejä mielikuvia  :jees:

Señorita iCola

Ikävä tuottaa pettymys  :psp: Vinkkejä miun olinpaikasta lauantai-iltaisin saa kun katsoo telkku.comista illan tarjonnan, oon sitä kanavaa tuijottamassa miltä tulee miun tyyppistä ohjelmaa  :psycho: Kerron erikseen sitten jos oon irstailemaan lähdössä eli nevöevö  :psp:

Donkey

Quote from: Lady iCola on Sat 28.05.2011 22:33:20 (UTC+0300)
Ikävä tuottaa pettymys  :psp: Vinkkejä miun olinpaikasta lauantai-iltaisin saa kun katsoo telkku.comista illan tarjonnan, oon sitä kanavaa tuijottamassa miltä tulee miun tyyppistä ohjelmaa  :psycho: Kerron erikseen sitten jos oon irstailemaan lähdössä eli nevöevö  :psp:
Suomennettuna; Icsu on tilannu kaks thaityttöä (tai -poikaa) kämpille, ja panee niitä henkensä edestä.
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Quote from: Mr. Green on Sun 29.05.2011 07:42:00 (UTC+0300)
Suomennettuna; Icsu on tilannu kaks thaityttöä (tai -poikaa) kämpille, ja panee niitä henkensä edestä.
Ei sovi Nicsun tyyliin  :think:

Señorita iCola

Quote from: Kylkiluu on Sun 29.05.2011 17:33:16 (UTC+0300)
Quote from: Mr. Green on Sun 29.05.2011 07:42:00 (UTC+0300)
Ei sovi Nicsun tyyliin  :think:
Ei niin, vaan ei kyllä sovi nuo teidänkään suunnitelmat  :psp:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview