News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

iCola ei ole paikalla

Started by nyyyps, Wed 18.08.2010 20:33:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Vihtu, mie erhyin sillon helmikuussa kauhiasa kännissä tanssimaan sen ihanan luokkakaverin kans, ko se tarpeeksi monta kertaa pyysi. Se vain sitte osaski tanssia, mutta eihän mulla mitään siittä tullu  :facepalm:

Ja sitte jokku japsit intoutu napsimaan meistä kuvia ko tanssittiin  :facepalm:

Mie en enää ikinä käy roipparissa  :facepalm:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

[:]Kylkiluu[:]

Se on ihan kauheaa kun päätyy tanssimaan jonkun parkettien partaveitsen kanssa ja itse ei tunne osaavansa mitään  :facepalm:

-teme-

Tanssin perus nyrkkisääntö on että liike lähtee lantiosta ja syvältä :psp:

nyyyps

Mie en tykkää, kö olen niin persjalkanen, kaikki vie niin nopiaa että päässä rupiaa heittää.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Mulla nykysten tahtoo ottaa ryllivatta vastaan, ja takareidet ei ole enää niin sinkusat ku ennen. Jalka suorana ei taivu enää polvi rintakehää vasten, pakko koukistaa polvi. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Noh naisilla se etu vielä että ei tarvia viedä, mutta tälleen jos sattuu miehenä jonkun kanssa parketille joka osais tanssia, niin miten sitä viet  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Mun helmasyntini on nimenomaan se, että pyrin jatkuvasti huomaamattani viemään ja siitä syntyy usein ongelmia  :jees:

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

nyyyps

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview