News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

SM-liiga 2010-2011

Started by Señorita iCola, Thu 16.09.2010 16:27:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa mestaruuden tällä kaudella?

Blues
4 (8.7%)
HIFK
7 (15.2%)
HPK
0 (0%)
Ilves
3 (6.5%)
Jokerit
5 (10.9%)
JYP
3 (6.5%)
KalPa
4 (8.7%)
Kärpät
6 (13%)
Lukko
2 (4.3%)
Pelicans
0 (0%)
SaiPa
2 (4.3%)
Tappara
1 (2.2%)
TPS
5 (10.9%)
Ässät
4 (8.7%)

Total Members Voted: 41

IsoPahaJolppi

Jos aletaan veistelemään ensin itse joukkueiden logoista ja saa vastaukseksi tämän

Quote from: Poslari on Sun 14.11.2010 19:18:00 (UTC+0200)
Ja jypillä yhtä yksinkertainen kuin kannattajatkin!  :lach: Saipan ja HPK:n on ihan tyylikäs. :jepso:

Quote from: metuzalem on Sun 14.11.2010 19:25:49 (UTC+0200)
mitä sä vikiset jumbo-tepsin kannattaja.

tsekkaa baby sarjataulukkoa.

erotettu valmentaja, vähiten voittoja ym.

Kuka on liigan viimeinen ?

Kuka on ?

onko se tosiasia noin vaikea myöntää

Ja sitten seuraavaksi aletaan repiä tätä kehiin, niin ei voi paljoa perkele olla kuupassa eloa.
Mitä nyt vissiin päänheilutuksen mukaan kusi virtaa ja paska tekee patoja, ja tämänseurauksena sormet takoo mitä sattuu pitkin näppistä.
Tee metu palvelus koko yhteiskunnalle, vedä alahuules pään yli ja nielaise.
Perkeleen keskenkasvuinen natiainen kirjoitusten perusteella minunkin mielestäni.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Poslari

Huomaatko nyt metwursti kuka sen "joukkohysterian" saa aikaan.Se en tosiaankaan ole minä niinkuin luulet!
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

IsoPahaJolppi

P.S. pistin muuten miinuksen minäkin tulemaan sinne metun suuntaan.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Ruutupaitarakastaja

Quote from: metuzalem on Sun 14.11.2010 22:17:21 (UTC+0200)
Quote from: Jurve on Sun 14.11.2010 22:14:38 (UTC+0200)
Quote from: jem on Sun 14.11.2010 22:01:46 (UTC+0200)
Quote from: metuzalem on Sun 14.11.2010 20:35:20 (UTC+0200)
ootte melkonen poppoo.

mua ei vaivaa vaikka ois 100 miinusta.

mutta hoitoalankin ihminen voi olla ...   ei jumalauta . säälin niitä jotka hoitolaitoksissa on.

jos hoitoSEDÄT ja TÄDIT on noin joukkohysterian aikaansaavia työssään kuin keskustelupalstalla. niin hyvää yötä ja valot pois.
Tehy huolestukaa oikeesti !!!  te ootte kusessa ihan kurkkua myöden.
tollanen maaginen voima mikä tolla hahmolla on niin se on pelottavampi kuin PES ja Timo Soini.
aloittakaa ydinsota jos tämä meno jatkuu
46 se on jo isokenkäinen.

kummalla puolella sä työssäsi oot
jos minä sanon jotta sä oot rasittava tapaus niin se on ihan mun oma mielipide, mun ei tartte kysyä sitä keltään muulta.  :kahvi:

Mäkin uskallan kyllä olla eri mieltä jos sikseen tulee, mutta nyt ei tarvitse. Rasittava ja kakaramaista toimintaa metulta.  :kahvi:

hernekkö sun sieraimessa on mee HOITOSEDÄN pakeille se varmaan auttaa sua.
Noi sun "vitsit" ehkä uppoo siellä päiväkodissa pikkulapsille, mutta ei täällä.  :kahvi:

Kastori

mun mielipide alkaa jo kääntyä siihen suuntaan ettei täällä välttämättä metun provoamista ja keskenkasvusta käyttäytymistä kaivata..

IsoPahaJolppi

Quote from: Kastori on Sun 14.11.2010 22:41:39 (UTC+0200)
mun mielipide alkaa jo kääntyä siihen suuntaan ettei täällä välttämättä metun provoamista ja keskenkasvusta käyttäytymistä kaivata..

:jepso: En pistä vastaan, kuukauden mietintätauko vois olla hyvästä, jos se vaikka oppis silläaikaa suodattamaan kirjoituksiaan.

Poslari

Minä en ole viitsinyt enkä ota tuohon kantaa ettei tule jollekin mielleyhtymiä että mun painostuksesta/pyynnöstä.Minua ei haittaa tuon älytön mesoaminen.Heikko itsetunto,jota pitää pönkittää suunsoitolla.

jem

Quote from: Poslari on Sun 14.11.2010 22:49:07 (UTC+0200)
Minä en ole viitsinyt enkä ota tuohon kantaa ettei tule jollekin mielleyhtymiä että mun painostuksesta/pyynnöstä.Minua ei haittaa tuon älytön mesoaminen.Heikko itsetunto,jota pitää pönkittää suunsoitolla.
aivan sama otatko kantaa tai teetkö jotain muuta, sä siitä kumminkin syyt saat niskoilles.

Poslari

Näinhän se on!  ::hihsmoke

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.