News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

SM-liiga 2010-2011

Started by Señorita iCola, Thu 16.09.2010 16:27:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa mestaruuden tällä kaudella?

Blues
4 (8.7%)
HIFK
7 (15.2%)
HPK
0 (0%)
Ilves
3 (6.5%)
Jokerit
5 (10.9%)
JYP
3 (6.5%)
KalPa
4 (8.7%)
Kärpät
6 (13%)
Lukko
2 (4.3%)
Pelicans
0 (0%)
SaiPa
2 (4.3%)
Tappara
1 (2.2%)
TPS
5 (10.9%)
Ässät
4 (8.7%)

Total Members Voted: 41

jem

[:]Kylkiluu[:]

Tuskin missään muussa triidissä tunteet kuumenevat näin  ::lsmoke

Poslari

Quote from: metuzalem on Sun 14.11.2010 20:35:20 (UTC+0200)
ootte melkonen poppoo.

mua ei vaivaa vaikka ois 100 miinusta.

mutta hoitoalankin ihminen voi olla ...   ei jumalauta . säälin niitä jotka hoitolaitoksissa on.

jos hoitoSEDÄT ja TÄDIT on noin joukkohysterian aikaansaavia työssään kuin keskustelupalstalla. niin hyvää yötä ja valot pois.
Tehy huolestukaa oikeesti !!!  te ootte kusessa ihan kurkkua myöden.
tollanen maaginen voima mikä tolla hahmolla on niin se on pelottavampi kuin PES ja Timo Soini.
aloittakaa ydinsota jos tämä meno jatkuu
46 se on jo isokenkäinen.

kummalla puolella sä työssäsi oot
Olenko MINÄ täällä saanut aikaan joukkohysterian?  :think: Mietipä!Sun kommentteihis täällä ihmiset on kyllästyneitä.Sun kommenttejas täällä muut kommentoi, ei mun! Ja en muuten kuulu TEHY:yn. :nopsu:
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Ruutupaitarakastaja

Anna metu tulla kaikki vaan ulos kerralla niin helpottaa.  :jepso:

jem

ootte melkonen poppoo.

mutta hoitoalankin ihminen voi olla ...   ei jumalauta . säälin niitä jotka hoitolaitoksissa on.

jos hoitoSEDÄT ja TÄDIT on noin joukkohysterian aikaansaavia työssään kuin keskustelupalstalla. niin hyvää yötä ja valot pois.
tollanen maaginen voima mikä tolla hahmolla on niin se on pelottavampi kuin PES ja Timo Soini.

jos minä sanon jotta sä oot rasittava tapaus niin se on ihan mun oma mielipide, mun ei tartte kysyä sitä keltään muulta.  :kahvi:

metuzalem

no et säkään mun feivori oo sen enempää kuin toi hoiturisetä, ilmiliekki tai joku muu  periaattesta vastaanjänkyttävä.

MORGAN on jees tyyppi. Palstan paras heebo.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Ruutupaitarakastaja

Quote from: jem on Sun 14.11.2010 22:01:46 (UTC+0200)
ootte melkonen poppoo.

jos minä sanon jotta sä oot rasittava tapaus niin se on ihan mun oma mielipide, mun ei tartte kysyä sitä keltään muulta.  :kahvi:

Mäkin uskallan kyllä olla eri mieltä jos sikseen tulee, mutta nyt ei tarvitse. Rasittava ja kakaramaista toimintaa metulta.  :kahvi:

metuzalem

Quote from: Kylkiluu on Sun 14.11.2010 20:51:16 (UTC+0200)
Tuskin missään muussa triidissä tunteet kuumenevat näin  ::lsmoke

missä muualla aktiivisesti oot tää on kyl aika pientä weeluilua. turhan sisäänlämpiävä yhteisö, jossa muutama  hemmo vie kuin kuoriämpäri ja iskettää johonkin tiettyyn.
hyvin korealaisen koulukunnan aikaansaannos.

Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

metuzalem

Quote from: Jurve on Sun 14.11.2010 22:14:38 (UTC+0200)
Quote from: jem on Sun 14.11.2010 22:01:46 (UTC+0200)
ootte melkonen poppoo.

Mäkin uskallan kyllä olla eri mieltä jos sikseen tulee, mutta nyt ei tarvitse. Rasittava ja kakaramaista toimintaa metulta.  :kahvi:

hernekkö sun sieraimessa on mee HOITOSEDÄN pakeille se varmaan auttaa sua.

=Juku=

Onkohan se niin, että ihminen, jolla ei ole ammattia, yrittää tehdä toisten ammatista ongelman?
Tämä oli minun ammattini mukainen lausunto     :psycho:

Me first (rules of traffic)