Postaa kun Vituttaa Vol.2

Started by Atomisaattori, Tue 05.10.2010 22:48:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Alejandro

Silloin paine kasvaa ihan muualla ku päänupissa... *muoks* nimittäin jos se neiti on nätti...

Susey

Ellei se menisi aivan lukkoon kun sille puhuu ja höyläisi kahdesti ruisleipää kun niitä oli vain yksi ::lsmoke

Kalliita kauppareissuja :facepalm:

Tirppa

No ei mulla kassaneideistä sentäs paineet kasva kummassakaan päässä...   :lach:

Susey

Alejandro

Viimeks meni käpy yhdessä erikoisliikkeessä *KÖH* kun olis ollut kiire ja edelläoleva ämmä suhras sen saatanan maksukorttilaitteen kanssa,  kassa joutui sitä neuvomaan kädestä pitäen...meni aikaa tolkuttomasti...ei se niin vaikeeta VOI OLLA... ???

Alejandro

Nyt vituttaa kun maanantaina maksettavan palkan tiedot eivät vieläkään näy nettipankissa...  :angry:

Atomisaattori

Quote from: Tirppa on Fri 12.11.2010 15:03:16 (UTC+0200)
:angry: Siis kaupassa käynnit on toinen vitutuksen aihe! Varsinkin jos päivällä käyt...mummelit linnottautuu juorileen päivän polttavia  riviin joka käytävälle kärryineen ja eivät kuule eivätkä näe, että kaupassa on muitakin joitten pitäis päästä käytävillä eteenpäin!
Hermot meni!
Aikaisin aamulla kun käyt kun kaupat on just auenneet. Mummelit rollaattoreineen ajaa kantapäille kun taistelevat lihatiskillä alennustuotteista  ::lsmoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Tirppa

Quote from: Liekki on Fri 12.11.2010 15:33:04 (UTC+0200)
:angry: Siis kaupassa käynnit on toinen vitutuksen aihe! Varsinkin jos päivällä käyt...mummelit linnottautuu juorileen päivän polttavia  riviin joka käytävälle kärryineen ja eivät kuule eivätkä näe, että kaupassa on muitakin joitten pitäis päästä käytävillä eteenpäin!
Hermot meni!
Aikaisin aamulla kun käyt kun kaupat on just auenneet. Mummelit rollaattoreineen ajaa kantapäille kun taistelevat lihatiskillä alennustuotteista  ::lsmoke
No mä olen itse silloin työmaalla jo...onneks ei tartte mennä aamulla...

Atomisaattori

Quote from: Tirppa on Fri 12.11.2010 15:55:49 (UTC+0200)
Quote from: Liekki on Fri 12.11.2010 15:33:04 (UTC+0200)
Hermot meni!
No mä olen itse silloin työmaalla jo...onneks ei tartte mennä aamulla...
Vuoroduunarin mahdollisuuksia  :psycho:

Perjantaisin aamuvuoron jälkeen marketissa samaan aikaan kun kaikki muutkin  :drool:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview