Johtotähti

Started by koppis, Mon 01.11.2010 19:47:53 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Turkulaisille on omat parkkipaikat mersuilla  :think:

Me first (rules of traffic)

Örtzi

Itse-asiassa laillisella paikalla. Keltainen "sulkuviiva" kertoo, mihin ei saa pysäköidä, ts. mistä bussipysäkki alkaa. Tuossahan ei levennystä tms. ole linja-autoille? Tai olenko aivan väärässä?
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

nyyyps

Tjoo, tuohon mahtais päteä se "ellei toisin ole merkitty", ja tuossahan on merkittemällä merkitty pysäkki. Muutenhan se oli sen jonku tietyn etäisyyden merkistä suuntaansa. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jem

olikos sillä merkitystä miten lähellä suojatie on auton takana, tosta on kyllä paha arvioida.  :think:

nyyyps

Mie en muista, mutta eikös että viis metriä oli ainaski ennen, jälkeen sitten en olekaan varma. Muistelisin, että heti suojatien jälkeen saa pysäköijjä. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Juu, heti suojatien jälkeen saa pysäköidä, bussipysäkille ei, mutta mielestäni siinä ei ole mitään ennen-jälkeen matkaa, jollei ole liikennemerkillä erikseen ilmoitettu. Pysäkinhän pitäisi olla riittävä bussille. Tai on ollut ainakin joskus 50-luvulla.  :jees:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

=Juku=

jotenkin minulla kummittelee semmoinen mitta kuin 12 m bussipysäkille. Tuo keltainen viiva varmisti porttikongin, kun kaikki turkulaiset eivät sellaistakaan tunnista  :lach:

IsoPahaJolppi

Quote from: Juku on Sat 24.09.2011 14:54:05 (UTC+0300)
jotenkin minulla kummittelee semmoinen mitta kuin 12 m bussipysäkille. Tuo keltainen viiva varmisti porttikongin, kun kaikki turkulaiset eivät sellaistakaan tunnista  :lach:
:jepso: jos ei ole erikseen olemassa pysäkkisyvennystä siinä kadunreunassa niin silloin se on 12 metriä pysäkkimerkistä molempiin suuntiin.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Kumimuna

Quote from: IsoPahaJolppi on Mon 26.09.2011 21:27:08 (UTC+0300)
Quote from: Juku on Sat 24.09.2011 14:54:05 (UTC+0300)
:jepso: jos ei ole erikseen olemassa pysäkkisyvennystä siinä kadunreunassa niin silloin se on 12 metriä pysäkkimerkistä molempiin suuntiin.
Juuri näin :jees:
Horatsu MauMau ::lsmoke

=Juku=

Laskeskelin tänään noin 300 km matkalla ne autot, jotka ajoivat reippaasti ohi, kun ajoin suurinta sallittua nopeutta (120 tai 100 - GPS)!

Audi 15
Mersu 7
BMV 11
VOLVO 4
Opel 4
Seat 2
Volkkari 6
Skoda 1  :lach:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview