News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Noobin vonkaustriidi

Started by piirunverran, Tue 16.11.2010 08:56:44 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Eiku nenäkarvapalloksi. :niiaus:

Miten se oli rahataloussuunnittelu sen hyllyostelujen kans, kuka teki mitä? Mie olen vieläki vähän ulkosalla tästä hommasta, sen olen tajunnu että jottain piti viiä. .psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

piirunverran

Mikäs se Millan kauppa Naisen kansa oli? Kyä mä ajattelin net hullut maksella, luulisin.

nyyyps

Oliko se että kolme koivua ja yks valkonen nuita? Sillon tulis 3 · 595 + 395 = 2180 kruunua, ja mitä se euroissa suunnilleen tekis nykykurssilla. :think:

NaiNeN

Quote from: piirunverran on Mon 28.02.2011 20:49:59 (UTC+0200)
Mikäs se Millan kauppa Naisen kansa oli? Kyä mä ajattelin net hullut maksella, luulisin.
Ei meillä mitään kauppoja vielä  ::osmoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

piirunverran

Quote from: NaiNeN on Mon 28.02.2011 20:54:55 (UTC+0200)
Quote from: piirunverran on Mon 28.02.2011 20:49:59 (UTC+0200)
Ei meillä mitään kauppoja vielä  ::osmoke
Elä huoli, kyl mä täst jonki sotkun saan aikaseks.

nyyyps

piirunverran

Mutta siltikin mua ottaa päähän se "kokokansanaikku" stana! Meni väärään osotteeseen sekin jalometalli.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview