News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Mulla on vaikeuksia panna

Started by Alejandro, Sat 20.11.2010 12:22:33 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alejandro

piilolinssejä silmiin ja sit meen hmmm kauppaan :)

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Alejandro

Tirppa

Ootko kokeillu värillisiä piilareita? Mä kokeilin semmosia joitten pitäs vaihtaa ruskeitten silmiä väriä siniseen - vitut! Ei vaihtunu. Oli semmonen epämääräisen värinen sini-ruskee sotku sitten silmissä  :facepalm:

Alejandro

ei onnistus ku mullakin on tummanruskeat silmät...pidän piilareita vain nähdäkseni...mut nyt on okulaarit kippeet :(

Memme

Quote from: Tirppana on Sat 20.11.2010 12:45:40 (UTC+0200)
Ootko kokeillu värillisiä piilareita? Mä kokeilin semmosia joitten pitäs vaihtaa ruskeitten silmiä väriä siniseen - vitut! Ei vaihtunu. Oli semmonen epämääräisen värinen sini-ruskee sotku sitten silmissä  :facepalm:
Mun miehellä on paljon erilaisia piilareita. Se on "hurahtanut" niihin ihan kiitettävästi..   :kahvi:

Viimeksi taisi olla kirkkaanvihreä piilari toisessa ja toinen oli sellainen keltainen, johon oli tehty atomin kuva punaisella.
Kylällä jää moni tuijottamaan miestä erittäin epäuskoisena   :psycho:
Kiva shokeerata tyyppejä   ::hihsmoke

Tirppa

::hihsmoke pitäs itsellekkin ostaa...en sitte tiä miten ne näkyy kun on tumman ruskeet simmut...

Alejandro

mä shokeeraan ihmisiä jo muutenkin joten tyydyn normaaleihin linsseihin... ::hihsmoke

Memme

Quote from: Tirppana on Sat 20.11.2010 12:52:31 (UTC+0200)
::hihsmoke pitäs itsellekkin ostaa...en sitte tiä miten ne näkyy kun on tumman ruskeet simmut...
Kyllä sä pystyt käyttämään vaikka minkä värisiä piilareita. Vain taivas on rajana!!
Esim. kirkkaan violetit on todella villin näköiset.
Ja yhdet parhaimmista on ihan verenpunaiset piilarit   :good:

Ja nykyisin niitä saa todella monenlaisia omien silmälasien voimakkuuksilla. Ne vaan tuppaa olemaan melko hinnakkaita..
Parempi tapa on pistää nolla- voimakkuudella olevat piilarit ja sit pistää vaan kakkulat päähän. Kyllä ne erilaiset piilarit silti huomataan! Varsinkin kun oikein tahallaan tuijottaa jotain tyyppiä silmiin.. Kääntyy katseet suht äkkiä toisaalle ja alkaa hirvee supina selän takana + osoitellaan suoraan sormella   :psycho:

Tirppa