News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Poolopaita

Started by nyyyps, Sat 20.11.2010 13:09:18 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Quote from: jta on Thu 25.11.2010 22:34:17 (UTC+0200)
Juu en mäkään oikein noista hirttoköysistä niin välitä.  :psp:

Mutta juu ei ne kovin kireä kauluksiset paidat oo kovin mukavan tuntosia.
En minäkään niistä ihan kireimmistä pidä. Jos on joku tuttu joka osaa ommella siihen väljemmän kauluksen niin kannattaa kysellä!!
Sitten saa ainakin mukavan paidan käyttöönsä  :jepso:
Me ollaan tehty niin. Kummankin äidit on kovia tekemään erinäisiä korjauksia ym. vaatteille, joita ei jonkun inhan ominaisuuden takia pitäisi ollenkaan!!

jta

Mulla onneksi kompensoi tuota kauluksen kireyttä se että ku pitää ostaa aina riittävän iso paita että mahtuu mahankin kohalta sujahtaan alas niin on usein kauluskin sopivan väljä.  :jepso:

spuge

Poolopaita...itsellä on useempi mutta naisellla,kireä paita kun se korostaa rinnan muotoa  :drool:

nyyyps

Mulla ahistaa semmoset ihistyskaulukset. Pari tuntia menee, mutta sitten se kaulus tekee hulluksi. :sorry:
Mutta olen neulonu muutaman ihan kätevän kaulurin. :good:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

piirunverran

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Mahakkaamman miehen puolisona olen kironnut samaa. Miksi kaikista vaatteista pitää nykyisin tehä semmosia kukkakeppien tissitoppeja.

Memme

Quote from: omglolnoob on Sat 27.11.2010 10:27:10 (UTC+0200)
Mahakkaamman miehen puolisona olen kironnut samaa. Miksi kaikista vaatteista pitää nykyisin tehä semmosia kukkakeppien tissitoppeja.
Niin on minunkin hongankolistajalla sellainen pömppömassu. Sitä voi vielä sanoa söpöksi mut jos se jatkaa sitä yösyöpöttelyä niin sitten se on vähemmän ihanampi..   :kahvi:

Sillekkin käy niin et kun pistää paidan helman housun vyötärön sisäpuolelle niin kohta sillä "liputtaa" jostain kohtaa.
Mä olen sanonut et nyt lopettaa yöllä syömisen!! Aina sanonut et "joo joo", eikä mitään tapahdu. Luulis nyt kiinnostavan pitää kunnostaan/ulkonäöstään enemmän huolta  :think:
Mut ei sitä voi pakottaa, lässähtäköön sit rauhassa!!

NaiNeN

Quote from: omglolnoob on Sat 27.11.2010 10:05:50 (UTC+0200)
Mulla ahistaa semmoset ihistyskaulukset. Pari tuntia menee, mutta sitten se kaulus tekee hulluksi. :sorry:
Mutta olen neulonu muutaman ihan kätevän kaulurin. :good:
Sama vika tuo ahistus  :jees:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview