News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

tunnustustenluolassa tapahtuu...

Started by sorza, Fri 23.06.2006 12:12:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koppis

# 17425 - 25.09.2004

Käyn säännöllisesti eräällä foorumilla joka on enemmän ja vähemmän täynnä ongelmaisia ihmisiä. Notkun myös kyseisen foorumin chatissa. Vihaan hillittömästi foorumin ylläpitäjää sekä chatin saatanan typeriä moderaattoreita joilla ei ole elämää. Kaikki runkaavat himassa tai itkevät ircissä epäsosiaalisuuttaan. Minä saan perverssiä nautintoa ajatellessani että itselläni menee paremmin.

Meilaan myös muutaman luuserin kanssa.

Mikään määrä seksiä ei riitä minulle. Normaalin parisuhteen lisäksi harrastan nettiseksiä sekä tyydytän itseäni päivittäin.
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

koppis

# 8631 - 16.03.2004 [Palaute]

Aikani vongattuani pääsin puolitutun tytön sänkyyn.
Olin aika tavalla kiihottunut, koska olin häntä jo kauan ajatellut masturboidessa. Piehtaroimme siinä alastomina ja aloin juuri vedellä pitkiä työntöjä kun kuulimme että joku oli tulossa yläkertaan. Tyttö oli ilmeisesti luvatta
päästänyt minut huoneeseensa. Hän kehoitti minua pukeutumaan nopeasti ja puki itse myös. Minä sitten äkkiä vedin farkut jalkaan ja koska kiire oli niin alkkarit jäi pois. Kullini oli vielä jäykkänä kovasta panosta ja kun kiireessä vedin vetoketjun kiinni niin esinahka jäi vetoketjun väliin. Tytön äitihän sieltä tuli kahville pyytämään. Minä kiemurtelin tuskissani ja kerroin että äkillinen vatsakipu iski. Niin isäntäväki lähti sitten viemään minua terveyskeskukseen vatsakipuisena. Pääsin lääkärin vastaanotolle heti ja kerroin siellä mikä on vaivana, puudutuspiikki kulliin ja vetoketju auki ja kipu helpotti heti. Mutta kyllä hävetti ja alkkarit ovat vieläkin hakematta, ja tyttö naimatta loppuun saakka.
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

jiidee

Quote from: Thrash on Sun 06.04.2008 20:59:02 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Sun 06.04.2008 19:28:47 (UTC+0300)
# 26079 - 03.05.2005

Olen erään varsin hauskan foorumin jäsen. Olemme aika usein pitäneet 'miittejä' ravintolassa ja pari kertaa olen mennyt erään komean miehen luokse yöksi. Eräänä aamuna heräsimme siihen, että huoneiston yläkerrassa oli tulipalo. Kun asunnon haltija (=se komea mies) kävi kyselemässä palomiehiltä onko tilanne meille vaarallinen, hieroin penikselläni hänen tyynyään. Tunnen erittäin suurta nautintoa tietäen, että hän 'nukkuu penistäni vastaan'.

Miitistä :blink:
Kelläs jiidee on yötä miiteissä?

Pyytäkää vaan yöksi, sitä saa mitä tilaa  :lach:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Thrash

Quote from: koppis on Wed 09.04.2008 10:39:37 (UTC+0300)

Olin aika tavalla kiihottunut, koska olin häntä jo kauan ajatellut masturboidessa. Piehtaroimme siinä alastomina ja aloin juuri vedellä pitkiä työntöjä kun kuulimme että joku oli tulossa yläkertaan. Tyttö oli ilmeisesti luvatta
päästänyt minut huoneeseensa. Hän kehoitti minua pukeutumaan nopeasti ja puki itse myös. Minä sitten äkkiä vedin farkut jalkaan ja koska kiire oli niin alkkarit jäi pois. Kullini oli vielä jäykkänä kovasta panosta ja kun kiireessä vedin vetoketjun kiinni niin esinahka jäi vetoketjun väliin. Tytön äitihän sieltä tuli kahville pyytämään. Minä kiemurtelin tuskissani ja kerroin että äkillinen vatsakipu iski. Niin isäntäväki lähti sitten viemään minua terveyskeskukseen vatsakipuisena. Pääsin lääkärin vastaanotolle heti ja kerroin siellä mikä on vaivana, puudutuspiikki kulliin ja vetoketju auki ja kipu helpotti heti. Mutta kyllä hävetti ja alkkarit ovat vieläkin hakematta, ja tyttö naimatta loppuun saakka.
FAIL

Dingo

Quote from: Thrash on Wed 09.04.2008 18:07:02 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 09.04.2008 10:39:37 (UTC+0300)

FAIL

Todellakin FAIL  ::osmoke

jiidee

Quote from: jiidee on Wed 02.04.2008 13:29:48 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Wed 02.04.2008 12:27:07 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Wed 02.04.2008 11:14:39 (UTC+0300)
Kukaan ei ole mun tunnustusta bongannut...
No, jos on, niin on vain tuumannut, että hyi saakeli mikä pervo ja sivuuttanut aiheen tuumaillen, että kaikkea sitä maailmaan mahtuu.

http://tunnustuksien.luola.net/index.php?id=75346

Löysin palautesalasanani. Olin saanut palautetta.  :jippii:

15.03.2008 :
ehkä sun pitäisi ottaa suihin videovuokraamon mieheltä ja myös peppuun..

Yhteensä: 1 palautetta
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Lyra_

Quote from: jiidee on Mon 21.04.2008 14:36:50 (UTC+0300)
No, jos on, niin on vain tuumannut, että hyi saakeli mikä pervo ja sivuuttanut aiheen tuumaillen, että kaikkea sitä maailmaan mahtuu.

15.03.2008 :

Kysymys kuuluu siis, että otitko neuvon kokeiluun asti ja mikä oli lopputulos?  :think:
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

jiidee

Quote from: lyra_ on Wed 23.04.2008 18:57:03 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Mon 21.04.2008 14:36:50 (UTC+0300)

15.03.2008 :

Kysymys kuuluu siis, että otitko neuvon kokeiluun asti ja mikä oli lopputulos?  :think:

En ottanut...tulos olisi varmaan ollut musta silmä..ensin videovuokraamon mieheltä ja sitten vaimolta... :blink:

Ziperia

Thrash

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview