News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

IRC Quotes (Irkissä puhuttua...)

Started by jiidee, Sat 24.06.2006 14:07:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Odai

#cs-pennut (904) [65425]
<Aivo> ei saatana, oli porukoilla ollu taas episodit; olivat ilmoittaneet mummolla olevan vaarin vanhan sotilaskiväärin poliisille noudettavaksi. noh, sieltähän tuli poliisit ja avas piirongin laatikon, missä kivääri oli. samantien polle käski kaikkia perääntymään hitaasti ulos. laatikko oli täynnä mustaaruutia, panoksia ja jotain itekyhättyjä räjähteitä, seassa myös puoliks purettu kranaatti ilman sokkaa :D
<Aivo> sanoivat, että onneks kukaan ei oo koskenu laatikkoon, että se ois voinu räjähtää koska tahansa. ite oon jo pikkunassikasta asti hakenu piekkarin panoksia sieltä, ja isä penkonu sitä lootaa vähän väliä
<Aivo> kyllä sinne ol oikein soitettu keuruulta pommiryhmä lopulta paikalle :D

:lach:

msg (904) [116989]

(nimetön) vittu ku tyrin taas
(nimetön) voiks näin enää ees tapahtua? tää on ku jostain huonosta komediasta
(nimetön) pokasin baarista yhen muijan, siis maturen, se oli jotai mun mutsin ikänen mut siis semmone tuupattavan näköne kummiski
(nimetön) sit herään sen luota tuhannen kankkusessa, painun äkkiä kotiini (kilsan päähän) ja käyn nukkumaan
(nimetön) herään vuorokauden pääst siihen kun meille tulee vieraita, mutsi on keittiössä jonku kans
(nimetön) painun sinne hakee jotai mehua ja eikös täällä istu se saatanan akka jota kävin polkasee istuu siin syömäs jotain vitun kakkua mun mutsin kans
(nimetön) sen ilme oli ":o" ja mun jotai ":gg"
(nimetön) sit mutsi viel vetää "tuu säki maistaa riitan piirakkaa"
(nimetön#2) "maistoin jo"

:3

#d2lod.fi (901) [69220]
<nekkzu> Pakko kertoo yks juttu: olin tossa faijan kans kerran jumbossa no siinä sitte liukuportaissa tulee jotain muijia vastaan ja katoo mua päin, faija sen sitte huomas ja sano niiille muijille että "Älkää meijän jonii kattoko se on homo" no ne repes, sitte faija sanoo "että oliskos teillä jotain kivan näkösiä veljiä" ai prkl että nolotti :D ei kyllä varmaa kiinnosta

kohtuu reilu ukko....

#pyöräily (881) [22476]
<Jumala-> haha, vittu ku pelästyin, kävin saunassa ni lauteilla istu joku muija
<Jumala-> piti kaks kertaa kattoa kelloa että mihin aikaan tulin
<ddog_> no, mihi aikaan, alle 10sekkaa?

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Odai

#vaipat (862) [33577]
@  Yalbert > autoinpa yhtä tyttöä tekemään tutkielman tjsp
@  Yalbert > lupasi palkaksi pillua :p~

...

@  Yalbert > perkele, nyt se alkoikin leipomaan jotain suklaakakkua
@  Yalbert > pilluahan sen piti antaa!
@  Yalbert > naiset on just tollasii kusettajia

#itsesääli (860) [61343]
<Salihousu> mut toinen hyvä
<Salihousu> dösäs remus jotai ja kuski oli vitun hiilenä
<Salihousu> sit huus jotai et takapenkki ulos samantien tai soitan poliisin
<Salihousu> oli niinku pysähtyny iha randomisti johonki
<Salihousu> sit ne nous viileesti ylös siit
<Salihousu> ja yks niist repäs koko penkkirivin sielt takaa irti ja heitti ulos dösäst ja huus kuskille et "no jatketaanko jo matkaa"

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Odai

#m0d3ls! (839) [89891]
<@nornE> faija kerto muuten aika hyvän jutun ku oltiin matkalla niille
<@nornE> se sano et joku päivä sit siin oli ollu poliisit puhalluttamassa porukkaa
<@nornE> niin siin tiel oli ollu iso kyltti mis luki et "ratsia 2km päästä"
<@nornE> ennen sitä 2km pysty kääntymään vain yhdelle tielle ja kaikki ne jotka oli vähän ottanu ja nähny sen kyltin niin tietenki ne käänty siltä tieltä pois
<@nornE> no osuvasti sen tien nimi oli ansa minne ne käänty ja se ratsia pidettii luonnollisesti siellä :D

#skootterit (837) [111514]
<JesseK> hah kummisetä kerto eilen kovan jutun
<JesseK> tiiätte niitä tien penkoil olevia kamerapönttöjä mitkä nappasee kuvan jos ajaa ylinopeutta
<JesseK> nii joku porukka oli ruotsissa ottaneet vanhan traktorin ja siihen peräkärryn
<JesseK> ja kärryyn 6kaveria ja kaikki laittaneet tukan geelillä sojottaan taaksepäin, niinku näyttäs et ajais lujaa
<JesseK> olivat sit ajaneet sen raktorin siihe kameran kohdalle ja ottaneet kunnon puristusilmeen, eli rystyset valkosena ja hampaat irves puristaneet peräkärryn laitoja
<JesseK> joku niitte kaveri oli sit prätkällä vetäny toista sataa siitä ohite ja oli kamera välähtäny :D
<JesseK> ei sitä pärrää paljoa kerkee näkyä niissä kuvissa, niin oli ollu asemalla kuulemma hauskaa :D:D:DD
<SpAmU> haha:D
<JesseK> vanha raktorin rotisko melkee 200km/h ja 6kaveria kärryssä :DD oli kuva ollu seinällä poliisilaitoksella kuulemma ;D

:lach: :lach:

paavo

peter

ferret

Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

Pyöveli

#rumpalit (807) [89376]
<igmole> hahahahahahahahahahahahaha arvatkaas jätkät mitä
<igmole> olin tänään suomalaisessa kirjakaupassa
<igmole> kaverin kanssa oltiin jouluostoksilla
<igmole> no rupesin pokkariosastolla mainiosti osaamallani manneaksentilla pelleileen, että "hoi veli, pokkarit taitaa olla alennukses tänää" ja olin tunkevinani taskuun pari kirjaa
<igmole> no eikö siinä vittu takana seissy oikee manne!
<igmole> arvatkaa mitä se sano
<@skope-> no?
<igmole> "hei poik laita se povarii ni eivät huomaa"
<igmole> "no emmie näist tykkää mie otan jotai muuta"
<igmole> ja äkkiä karkuun

:lach:
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview