News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

IRC Quotes (Irkissä puhuttua...)

Started by jiidee, Sat 24.06.2006 14:07:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arathon

Tule hyvä kakku.

Kastori

nyyyps

Quote from: Kastori on Sun 01.02.2009 01:37:23 (UTC+0200)
polttamalla ne on aina saatu katoamaan..  :jees:

:blink:
Jep, luu kyllä maatuu mutta mahottoman hitaasti. Polttaminen haurastuttaa niitä, että ne maatuu nopeampaa.
Sen mitä niissä maatuvaa on
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Itse vaan paloittelisin ja ripottelisin eri roskiksiin ruumiinosat, kyllä ne lokit siellä kaatopaikalla hoitaa  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Sceme

[@Peidor]: meitsi o truu mcgyver sytytin takan tähtisädetikulla
[@tCy]: mistä vitusta sä sait tulta siihen tähtisädetikkuu
[@Peidor]: röökistä
[@Reorx420]: Mistä röökiin?
[@Peidor]: jonka sytytin leivänpaahtimella

<Sappi> siis olin juoksemassa rapusta ulos toiseen rappuun. huomasin toisen askeleen jälkeen kompastuneeni ovenpysäyttäjään ja vajoavani maahan.. sit ajattelin et ei viitti hyvää kineettistä energiaa heittää hukkaan ja jotenki kummasti onnistuin vetämään sulavan kuperkeikan päätyen suoraan takas jaloilleni ja juoksuun
<Sappi> sit itekki yllättyneenä ja hämilläni vilkasin näkikö kukaan
<Sappi> siin seiso pari tyyppiä kummastuneen näkösinä, silleen että "mitäs toi postikantaja nyt ninjailee"
<Sappi> sit yritin viestittää et se oli vahinko ja sanoin silleen "oho"
<Sappi> se vaa todennäkösesti pahens asiaa

(@LiFe|Weenomi) Vittu kun tuli kiire... Kuulin et jäätelöauton summeri soi 100m pääs.. (pelkkää ylämäkee koko matka). Otin skootterin ja ajoin sinne. NO SE AUTO VITTU OLI LÄHTENY jo ajamaan.. Ajoin peräs ja huusin: VITTU PYSÄHY SAATANA! Se ukko repes niin paljon et anto mulle ilmaset toffeeveneet :PP  :lach:

<@makem> yks koskelalainen peelo teki ite polkupyörään penkinlämmittimen. laitto dynamosta virtaa kuparilankaan joka oli penkin alla. Penkki suli perseeseen kiini Toppilan sillan alamäessä

< Jametsi> hah, mtv3:lla ennen uutisia vilisi siinä alalaidassa aiheita: "Uusia veneitä meripelastukseen - Ankkureina Pirjo Nuotio ja Keijo Leppänen"

<Nightis> [23:40] <basisti> meikä kuuli kerran semmosen jutun että jotku oli nussinu jossai kotibileissä. Olivat semmosen kerrossängyn yläpedissä olleet hommissa ku jotku jätkät oli hiippaillu sinne alasänkyyn kuuntelemaan. Muija oli ähissy ja sanonu että 'työnnä sormi perseeseen'.. sitten taas vähän aikaa ähinää ja kuulunu että 'eiku mun perseeseen'. Oli ne jäbät revenny ja juossu ulos.

<@Peikk0> Löysin just siistin lapun. Oon kirjottanu itelle kirjeen päissään, siinä lukee: "Terve tulevaisuuden veikko! Mä oon menneisyyden veikko, et varmaan muista mua kun olit niin kännissä, mutta sulla oli hauskaa! Pidä tsemppiä yllä hyvä!"

Ziperia

peter

Paskis

Aika wanha, mutta parsa  ::hihsmoke

<vesuri_> ei helevetti tota naapurin kakaraa. :D menin saunan jälkeen tohon terassille kaljatölkin kans pyyhe päällä. tämä ajaa tosta naapurista polkutraktorilla munasillaan tohon viereen, nojaa käsillään siihen rattiin ja tokasee että "mitteepä ukko? Onko kalja kylymää?"
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

Sceme

EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT ...

<yyy> Voe helvetti sentään. Meijä perhe alkaa pelottaa oikeesti. Ekaks pikkuveli, joka on 13w tulee huoneesee alasti ja huutaa "touch my dingdingdong" ja vatkaa munaansa. Noh sitte hetki siitä niin
faija tulee "Saanks lainata noita sun tuomarivaatteita, ku meillä on tänää roolileikkiä" Ja illan kruunas ku kuulen mutsin suusta "Noni siinä meni sun pillut tältä illalt!"

<kitsu-ne> onnek ei oo parkettii. pillu hörppäs taas vettä kylvyssä ja sylki sen lattialle ku nousin
<kitsu-ne> laminaatti kestää moiset hyökyaallot

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview