News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Facebook statuksia

Started by peter, Tue 28.12.2010 22:03:32 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

The Änes

Quote from: omglolnoob on Tue 15.03.2011 21:42:35 (UTC+0200)
Quote from: Perse-Burz on Tue 15.03.2011 21:40:27 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Tue 15.03.2011 21:34:34 (UTC+0200)
Etkö edes kehu kuinka näit jotain maailman söpöintä koiranpentujuttua tai muuta ja kuinka se on maailman ihanin lässynlää? :sorry:
Olen tehnyt sitä vain sarkastisella tavalla :sorry:
Voi että kun nyt en pääse pilkkaamaan sinua stereotyyppiseksi tietokoneinertiksi tusinapissikseksi, joka laittaa kuvii irkkiin. :sorry:

On nuista feisbuuk-sivuhuomautuksista siellä täällä hyötyäki. Ite muistaa, että ai niin, se twitter.
Silti jää kirjautumatta ja kattomatta mitä siellä ei ole tapahtunu. :psychio:
Minä vaan odotan, että koska joku alkaa avautumaan, kun seinällä on lähes ainoastaan musiikkia :psp:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Quote from: Perse-Burz on Tue 15.03.2011 21:46:40 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Tue 15.03.2011 21:42:35 (UTC+0200)
Quote from: Perse-Burz on Tue 15.03.2011 21:40:27 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Tue 15.03.2011 21:34:34 (UTC+0200)
Etkö edes kehu kuinka näit jotain maailman söpöintä koiranpentujuttua tai muuta ja kuinka se on maailman ihanin lässynlää? :sorry:
Olen tehnyt sitä vain sarkastisella tavalla :sorry:
Voi että kun nyt en pääse pilkkaamaan sinua stereotyyppiseksi tietokoneinertiksi tusinapissikseksi, joka laittaa kuvii irkkiin. :sorry:

On nuista feisbuuk-sivuhuomautuksista siellä täällä hyötyäki. Ite muistaa, että ai niin, se twitter.
Silti jää kirjautumatta ja kattomatta mitä siellä ei ole tapahtunu. :psychio:
Minä vaan odotan, että koska joku alkaa avautumaan, kun seinällä on lähes ainoastaan musiikkia :psp:
<tämän kömpelösti kärkkäyttä tavoitteleva kommentti siitä, kuinka ihmiset seinilleen laittavat vaikka mitä mutta kenelläkään ei oikeasti kiinnosta> :aiheeseensopivaepäfeisbuukmainenhymiö:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Kyllä tänäänkin on yhtä ihmistä kiinnostanut mun statuspäivitykseni tai lähinnä sen taustalla olevat syyt  :psycho:

nyyyps

http://twitter.com/#!/omglolnoob/followers

Suunnaton suosio tuollakin. En ymmärrä, mitä tuo wincapitahyypiö tuossa listassa tekee.
Tasan yhdelläkään nuista ei kiinnostaisi, vaikka minä väkinäistä tviitattavaa keksisin. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

The Änes

En pääse näkemään, kun en suostu tuollaiseen twitteriin koskaan liittymään ::smoke

:psp:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Kiitos Fb:n, huomasin juuri, että eräs hyvä, Intiaan vastikään muuttanut ystäväni on näemmä mennyt naimisiin  :blink:

nyyyps

Intiasta tuli mieleen ulkomaa ja ulkomaasta tuli mieleen joku idänkansalaisennäkönen, joka on koululla kokkipuolella ja keittiössä sillon pitkät hiukset auki! :kerpele:

Tällä on vaaleat hiukset yleensä takaa panotakuilla ja se kulkee paljain jaloin kesät talvet  :jepso:

Dakota

Quote from: omglolnoob on Tue 15.03.2011 21:53:11 (UTC+0200)
http://twitter.com/#!/omglolnoob/followers

Suunnaton suosio tuollakin. En ymmärrä, mitä tuo wincapitahyypiö tuossa listassa tekee.
Tasan yhdelläkään nuista ei kiinnostaisi, vaikka minä väkinäistä tviitattavaa keksisin. :psp:
hieno tuo pingviinivideo :)

peter

QuoteSitukka huuteli jäkäristä ... juo minut, juo ... ja niinpä ei situkkaparka nähnyt huomista päivää. Lärveisin puliakka :D

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview