News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Facebook statuksia

Started by peter, Tue 28.12.2010 22:03:32 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

Betonishamaani

söi tänään pikakebabin.Ruokailun jälkenn n.40 sec aikaa keritä vessaa(kerkesin)yhtä pahaa kusetusta ku hesen ja muitten hampurilaiset,hampurilais aterian jälkee ku menee kyykkyy ja pierasee ni taas on nälkä
TykkääEn tykkääkään · · 10 minuuttia sitten lähellä paikkaa Tukholma, Sweden
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Jii

Kumpaa sukupuolta sukset ovat? No tietysti naisia! Sen lisäksi, että niissä on vako alla, nokka pystyssä ja ne käyttävät siteitä, ne tarvitsevat toimiakseen myös liukuvoidetta, sauvaa ja lopuksi monoa, puhumattakaan siitä, että saadessaan pyörät alleen niistä tulee hengenvaarallisia liikenteessä Ja sitäpaitsi: Nykäsen Matillekin on yks hailee onko alla sukset vaiko nainen: aina lentää!

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Dakota

VOI VITTU SUN KANSSAS TAAS VIHAAN SUA !!! KUULIN ET OOT LEVITTÄNY MUSTA IHA VITUN PAHAN JUORUN !!! NYT TULI KUULE SILLAI TURPAA ETTEI SU MUTSISKAA TUNNISTA SUA SEN JÄLKEE !!! KUULIN ET OOT SANONU ET OON KIVA JA KAIKKEE TOLLASTA !!! NIIN OOT KUULE SÄKI!!! JUMALAUTA !! LÄHETÄ TÄÄ KAIKILLE SINULLE TÄRKEILLE(ja säikytä heidät) :D

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

peter

QuoteKyllästyit minuun ja veit minut löytökotiin. Heillä oli täyttä ja minä vedin lyhyen tikun. Olen mustassa jätesäkissä kaatopaikalla nyt. Joku muu pentu saa lähes käyttämättömän hihnan minkä jätit. Kaulapantani oli pieni ja likainen, mutta nainen otti sen pois kaulasta ennenkuin lähetti sateenkaarisilloille. Mutta olisinko kotona vielä jos en olisi syönyt kenkiäsi? Minä vain leikin kun sinä unohdit ostaa pennun leluja. Olisinko vielä kotona jos olisin ollut sisäsiisti? Nenäni hinkkaaminen jätöksiini sai minut vain häpeämään ulostamista. On kirjoja ja kouluttajia jotka olisivat opettaneet sinulle miten opettaa minut menemään ovelle kun tulee hätä. Olisinko vielä kotona jos en olisi tuonut kirppuja kotiin? Ilman kirppumyrkkyä en päässyt niistä eroon sen jälkeen kun jätit minut ulos päiviksi. Olisinko vielä kotona jos en olisi haukkunut? Yritin vain sanoa että "minua pelottaa, olen yksinäinen, olen täällä! olen täällä! ja haluan olla paras ystäväsi." Olisinko vielä kotona jos olisin tehnyt sinusta onnellisen? Minua hakkaaminen ei opettanut minua miten sinä voisit olla onnellinen. Olisinko vielä kotona jos olisit pitänyt minusta huolta ja opettanut minulle käytöstapoja? Et kiinnittänyt minuun mitään huomiota ensimmäisen viikon jälkeen mutta minä vietin kaiken aikani odottamalla että rakastaisit minua. Minä kuolin tänään. Rakkaudella pentusi.
Välitä tämä eteenpäin kaikille tutuillesi, on aika lopettaa eläinten pahoinpitely!

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

The Änes

Quote‎"Tiedoksenne. Statuspäivityksissä kiertää nyt äreästi leviävä pyyntö siitä, että pitäisi poistaa Tilattu/Subscribe -valikosta rasti kohdasta "Kommentit ja tykkäykset". Ainoa mitä saatte aikaan tällä, on että kyseisen kaverinne kommentit ja tykkäykset eivät enää näy TEILLE ITSELLENNE. Tilausvalikon kautta sinä määrittelet, mitä tietoja SINÄ ITSE näet kyseisestä kaveristasi. SE EI VAIKUTA SIIHEN, ketkä muut näkevät hänen tykkäyksensä ja kommenttinsa! Alkuperäinen asia ei ole muuttunut Facebookissa, joten kyseiseen huhuun ei kannata lähteä mukaan, eikä sitä kannata levittää. Se on harhaanjohtava!

Mikäli joku kavereistanne harrastaa statuspäivityksissään JULKISTA JAKOA, siis että hän itse on määritellyt statuksensa Julkiseksi, näkynevät kommentit ja tykkäyksetkin julkisesti. Kaverin statuksen julkisuuden näkee viemällä hiiren kursori...n statuksen alta löytyvän pienen harmaan ihmishahmokuvakkeen päälle. Vaihtoehtoja ovat Julkinen, Käyttään NN kaverit ja Mukautettu. Jos haluat olla varovainen, älä tykkäile ja kommentoi Julkisesti jaettuja statuksia. Oletusarvo statuspäivityksillä on aina Käyttäjän oman kaverit."

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview