News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Väittele noobin kanssa

Started by paavo, Sat 01.01.2011 00:44:03 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

piirunverran

Tästä pitää sitten saata juutuuppivideo apassille. :jepso:

=Siru=

Niih videointi tietysti.. mulla ei ole yhtään aavistusta kuin fyysinen pakkaus toi Nobsu on. Mutkun mulla ei juttu oikein luista niin jospa sit voimalla ja nopeudella pärjäisin  :think:
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

nyyyps

Quote from: Lilli on Sat 01.01.2011 06:32:33 (UTC+0200)
En ala siihen. Ehkä painisin mieluimmin, arvelen voittavani.  Tuossa on sit 3 i-kirjaita ihan oikeesti mukana
Moon helkatin huono painimaan, mutta totta kai selätettynä voin aina suutani tauotta soittaa ja uhota että etkö parempaan pysty. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter

nyyyps

Paljon mahollista.

Erittäin paljon mahollista. :think:

On ihan helkatin mahollista, että väität. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Siru=

Quote from: omglolnoob on Sat 01.01.2011 15:53:33 (UTC+0200)
En ala siihen. Ehkä painisin mieluimmin, arvelen voittavani.  Tuossa on sit 3 i-kirjaita ihan oikeesti mukana
Moon helkatin huono painimaan, mutta totta kai selätettynä voin aina suutani tauotta soittaa ja uhota että etkö parempaan pysty. :jepso:
Yffä et edes jossain olisit huono..hippusen mun itsetuntoa pönkittäis.  :psycho:

nyyyps

Quote from: Lilli on Sat 01.01.2011 16:17:38 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Sat 01.01.2011 15:53:33 (UTC+0200)
Yffä et edes jossain olisit huono..hippusen mun itsetuntoa pönkittäis.  :psycho:
Moon ihan yhtä huono kö joka ikinen muu itte kukanenki, mutta kuka helkatti sen ääneen myöntäis? Ellei sitten ole taktiikkana koiranpentukatseella leikkiä surkumarttyyria ja kerätä säälihuomiota, mutta ite tykkään kyllä ihan rehellisestä turpaansaamisen ja perkeleenmanaamisen mentaliteetista. :bounce:

Ja totta kai minkä tahansa asian voi haukkua vitunhomoksi. ::lsmoke

jem

kyllä mä yhden asian tiedän missä noobi on keskimääräistä huonompi.  :psp:

nyyyps

jem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview