News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Ahaa, ne eivät olekaan enää pastellisävyjä

Started by nyyyps, Mon 03.01.2011 08:45:13 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Siru=

Mä en koskaan ymmärrä sitä että miksi syksylle ja talvelle sesonkivärit on aina tummat. Just kun päivä lyhenee ja pimenee pitäis muotigurujen mielestä kulkea tummisa  vaatteissa ja jopa kotikin sisustaa paskanruskeella tai luumulla tms.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

nyyyps

Muutenki koko sisustaminen sesongin mukaan on vähän hölmöä. Eikö se toimivuus ole tärkeämpää ku tuhlata rahaa ja materiaa joutavaan ihkuiluun.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Axl

Mun mielestä sillon tarvii sisustaa jos joku vanha huonekalu brakaa...mitä sitä muuten. Pitää kerralla ostaa niin hyvät ettei ainakaan pariinkymmeneen vuoteen tartte uusia.

Akkojen touhua noi kausivärit sun muut... :kahvi:
"We are born naked, wet and hungry. Then things get worse"

nyyyps

Mulle esmes martindalelukema on tärkeämpi ku että onko se kauden sävy. Kerran vuosikymmenessä jos jotain vanhaa verhoilee uusiksi, niin ei siinä muotikuosivouhotuksia osaa arvostaa, vaan sitä että kamppeesta saa kestävän.

=Siru=

Quote from: omglolnoob on Mon 03.01.2011 08:54:18 (UTC+0200)
Muutenki koko sisustaminen sesongin mukaan on vähän hölmöä. Eikö se toimivuus ole tärkeämpää ku tuhlata rahaa ja materiaa joutavaan ihkuiluun.
Mulla kyllä on tapana piristää sisutusta vaan uudenvärisillä tyynyillä, liinoilla tai joskus jopa verhoilla. Ei maksa paljoo kun hankkii kankaat kirppiksistä tai jostai alelaarista.

nyyyps

Quote from: Lilli on Mon 03.01.2011 08:58:22 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Mon 03.01.2011 08:54:18 (UTC+0200)
Mulla kyllä on tapana piristää sisutusta vaan uudenvärisillä tyynyillä, liinoilla tai joskus jopa verhoilla. Ei maksa paljoo kun hankkii kankaat kirppiksistä tai jostai alelaarista.
Kunhan ei puolen vuoden välein tarvitse käydä hakemassa Vallila Interioirin uutuuksia rekkalastillinen. :jepso:

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Jotenki ku sitä ittensä kans elää, niin oman maun mukaan oleminen miellyttää enempi ku muiten keskimääräsen laskennallisen muodin mukaan. :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview