News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Ahaa, ne eivät olekaan enää pastellisävyjä

Started by nyyyps, Mon 03.01.2011 08:45:13 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

Muoti on kai enemmänkin niitä varten jotka ei osaa uskalla ite päättää mikä on oma tyyli.  :think:
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

jem

huonekalut on sopivia ku ne kelpaa siihen mihin ne on tarkoitettu ja verhojen tehtävä on peittää ikkunat, vitunkaan väliä minkä värisiä ne on.  :psp:

nyyyps

Quote from: Lilli on Mon 03.01.2011 09:17:48 (UTC+0200)
Muoti on kai enemmänkin niitä varten jotka ei osaa uskalla ite päättää mikä on oma tyyli.  :think:
Vähän muodista sivutenkin, harmittaa, kun ihmiset eivät uskalla omia ittejänsä olla.
Mie olen hyvi rohkeasti, ja silläpä minusta niin harva pitää. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Siru=

Mä olen sellanen suorasuu..pakko hiukan hillitä et edes jonkunkanssa on puhevälit.  Mulla muodin seuraaminen on vähentynyt kun ikää on tullut lisää. Varmaan teini-iän epävarmuuteen jotenkin liitty.

[:]Kylkiluu[:]

Itse tulee tällättyä ylleen ja huusholliinsa niitä värejä ja malleja mitkä ovat miellyttäneet melkeinpä lapsesta asti. Käytännöllisyys ja mukavuus ennen tyylikkyyttä. Äiteen kanssa ollaan pitkälti eri linjoilla, hämmästeli vastikään, kuinka mulla on samat verhot olleet olohuoneen ikkunoissa jo vuoden ja minä korjasin, että johan siitä taitaa neljä vuotta olla kun ne ripustin  :jepso:

nyyyps

Mie tavallaan tiedän, että minun pitäis hankkia uuet verhot pirttiin, ku nuo on väärän mittaset eikä oikein passaa tuohon ikkunaan edes asiaansa ajamaan, mutta nuilla pärjää ja ne kuitenki on ehjät ja puhtaat niin ei kai sillä niin tarvetta ole vaihtaa. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Uusi matto pitäisi eteiseen hankkia, koira pikkupentuna kuseksi edellisen tärviölle. Joku helppohoitoinen ja väriltään sellainen ettei kaikki paska näy  :jees:

nyyyps

=Siru=

Mulla on vaan ne tyypilliset tylsät verholaudat ja siinä kiskot ja rissat..tekis mieli hommata joku monipuolisempi systeemi mutku ne maksaa kun on paljon ikkunoita.

Sellaiset oikein kirjavat räsymatot ovat keittiössä hyvät, ei haittaa vaikka lentäisi ketsuppia tai punajuurta ja jos oikein häiritsevän paskanen alkaa matto olla, kääntää toisen puolen  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview