Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maija

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Juku=

Me first (rules of traffic)

=Juku=

=Juku=

Tapahtui Nilsiässä -80 luvulla.
Ville asui Wanhassa omakotitalossa ja sen liiteristä varastettiin lähes joka yö koivuklapeja. Yhtenä yönä tämä jäi pimeähan tupahan kyttäämään ja selvis, että se oli sen paras kaveri, naapurin Ville joka asui myös Wanhassa talossa. Naapuri ei ottanut huomioon,että hän oli läheisen Vuolukivikaivoksen Panostaja !
No hän töissä porasi 45 mm reijän klapin päähän, pisti sinne pienen n.50g Dynamiitti pötkön ja vuoli siihen huolella tulpan. Ihmettelin miksi se keskellä viikkoa kyselee multa, pystyisinkö tulla saunaan ja jäisin yöksi, kun otetaan vähän "väkeviä"
No mulla oli Nipasen Lomakeskuksesta vapaata,joten miksipäs ei!
Aamulla porsutaan kuulin, kun sen herätyskello soi ja jatkoin uniani. Se tuli herättää mut ja sanoi, nousehan ylös juodaan kahveet pontikalla, kun nääs maito on loppu ja sanoi, että istutaan ja katsellaan, kun Puavo keittää valurautahellallaan aamukahveet ?
No minä ihmettelin, että meillähän on kahveeta, se sanoi, malta hetki, sitten rupes naapurin tiilisestä savupiipusta tupruamaan savua.
Ville sanoi, että ehkä 5 min niin Paavon kahvi on valmista, katso tarkkaan!
Kun oli kulunut n.5 min, niin silloin lähti savupiippu, kaiketi naapurin pitäjään ja minä jo aamuhiprakassa sanoin, että mennään Puavolta lainaamaan lisäkipinöitä, kun meiltä piäsi loppumaan!
Puavo istui verannalla Paskat housuissa ja oli aivan sininen. "Puuhellan" liesitason valurautarenkulat oli puuvuoratun katon lävistäneet ja piippu kaiketi oli Saarijärvellä. Keittiö oli aivan "valmis" ja akkunat pihalla
Ei kuulemma Paavo ollut enää halkoja hakenunna. Siin olis käynyt pahasti jos Puavo olis ollut samassa huoneessa:(
Mitä tästä opimme?
Hommaa omat halkosi Hymiö smile

Ruutupaitarakastaja

jta

Quote from: =Juku= on Thu 29.10.2015 23:36:18 (UTC+0200)
Tapahtui Nilsiässä -80 luvulla.
Ville asui Wanhassa omakotitalossa ja sen liiteristä varastettiin lähes joka yö koivuklapeja. Yhtenä yönä tämä jäi pimeähan tupahan kyttäämään ja selvis, että se oli sen paras kaveri, naapurin Ville joka asui myös Wanhassa talossa. Naapuri ei ottanut huomioon,että hän oli läheisen Vuolukivikaivoksen Panostaja !
No hän töissä porasi 45 mm reijän klapin päähän, pisti sinne pienen n.50g Dynamiitti pötkön ja vuoli siihen huolella tulpan. Ihmettelin miksi se keskellä viikkoa kyselee multa, pystyisinkö tulla saunaan ja jäisin yöksi, kun otetaan vähän "väkeviä"
No mulla oli Nipasen Lomakeskuksesta vapaata,joten miksipäs ei!
Aamulla porsutaan kuulin, kun sen herätyskello soi ja jatkoin uniani. Se tuli herättää mut ja sanoi, nousehan ylös juodaan kahveet pontikalla, kun nääs maito on loppu ja sanoi, että istutaan ja katsellaan, kun Puavo keittää valurautahellallaan aamukahveet ?
No minä ihmettelin, että meillähän on kahveeta, se sanoi, malta hetki, sitten rupes naapurin tiilisestä savupiipusta tupruamaan savua.
Ville sanoi, että ehkä 5 min niin Paavon kahvi on valmista, katso tarkkaan!
Kun oli kulunut n.5 min, niin silloin lähti savupiippu, kaiketi naapurin pitäjään ja minä jo aamuhiprakassa sanoin, että mennään Puavolta lainaamaan lisäkipinöitä, kun meiltä piäsi loppumaan!
Puavo istui verannalla Paskat housuissa ja oli aivan sininen. "Puuhellan" liesitason valurautarenkulat oli puuvuoratun katon lävistäneet ja piippu kaiketi oli Saarijärvellä. Keittiö oli aivan "valmis" ja akkunat pihalla
Ei kuulemma Paavo ollut enää halkoja hakenunna. Siin olis käynyt pahasti jos Puavo olis ollut samassa huoneessa:(
Mitä tästä opimme?
Hommaa omat halkosi Hymiö smile
Se kannattaa Paavonkin olla varovainen kun niitä ylijäämä lautoja työmaalta vie.  :psycho:

=Juku=

Ranskalainen nuoripari, Yvonne ja Henry, viettivät hääyönsä hotellissa, joka oli köyhtyneen vanhan kreivin linnassa.
Kun he aamulla pukeutuivat aamukahville, Henry leikkasi poskeensa haavan partaa ajaessaan. Henry pyyhki verisen poskensa lakanoihin. Sitten he menivät aamukahville ja huonepalvelijatar tuli vaihtamaan lakanat.
Kun nuoripari istui kahvilla, itse kreivi ilmestyi äkkiä pöytään, moiskautti pusut molempien nuorten poskille, ja alkoi vilkkaasti elehtien selittää:
- Ooo! Madame ja monseur! Olen niin iloinen! Olette palauttanut uskoni elämään. Vielä on herrasmiehiä ja kunnon tyttöjä! Minä näin lakanat, joilla nukuitte hääyönne. Talo tarjoaa Teille täällä oleskelun! Ooo, olen niin onnellinen!
Kului kaksikymmentä vuotta. Yvonne ja Henry saapuivat uudelleen
hotelliin viettääkseen siellä hääpäivänsä. Aamulla, kun he pukeutuivat aamukahvia varten, Yvonne niisti pari kertaa nenänsä lakanoihin.
Henry katsoi tätä kummissaan ja kysyi:
- Mitä tuo tarkoittaa, kultaseni?
- Ensimmäisenä hääyönämme Sinä pelastit minun maineeni. Nyt on minun vuoroni pelastaa Sinun maineesi.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Siru=

mies vei eukkonsa synnnytykseen..

siellä oli tarjolla uusinta teknologiaa oleva laite, jolla potilaan tuskaa saisi
siirrettyä alkulähteille siementen, eli isään

Mies suostui tietenkin. Hoitaja testasi 5 prosentilla, ei moksiskaan.. kohta laite kävikin täydellä 100 prosentilla
ja synnytys kävi jouheasti ..

Myöhemmin kun kotiutuivat taksilla, posteljooni makasi kuolleena oven edessä..
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview