Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

=Juku=

Pikku-Kallen piti taas kerran kirjoittaa yksi kuiva aine koulussa, ja tällä kertaa aiheena oli helvetti.
- Jouduin kuoltuani helvettiin, aloitti Kalle. Istuin sitten yhteen helvetin kuumaan paikkaan, kun piru tuli ja sanoi, että menehän siitä saatana, se on sinun opettajasi paikka!

=Juku=

Mies asuu yksin maatilalla ja kirjoittaa kirjettä pojalleen vankilaan. Perunatkin pitäisi istuttaa mutta olen niin vanha enkä jaksa kääntää peltoa.
Kohta hän saa kirjeen pojaltaan; Et missään nimessä voi kääntää peltoa, koska piilotin ruumiit sinne!
Seuraavana aamuna tuli poliisit ja käänsivät koko pellon löytämättä mitään.
Pojalta tuli uusi kirje: En pysty parempaan vankilasta käsin!

=Siru=

=Lutris=

Venäjän sosiaalisessa mediassa kiertää suosittu juttu "'eurooppalainen paras vitsi 2015". Vapaa käännös:

Mahammed istuu kyykyssä Berliinin kadulla ja syljeskelee reikiintyneiden etuhampaiden läpi.

Mahammedin luo lentää keiju.

-Olen sosialisti liberaalikeiju! Lensin tänne koska haluan täyttää kolme sinun toivomusta!

- Katso, miten iso reikiä minulla on ja hampaita puuttuu! Haluan, että minulle laitetaan uudet hampaat.

Ennen kun Mahammed oli ehtinyt lausua ensimmäisen toivomuksen, Saksassa tuli voimaan laki joka takaa sen, että hammashoito ja protesointi talouspakolaisille on ilmaista. Hetken päästä Mahammedin suussa oli lumivalkoiset hampaat ja hän hymyili hohtavalla Hollywood-hymyllä.

- Minä ikävöin neljää omaa vaimoa ja viittätoista lasta, jotka jäivät kotimaahan. Ikävöin myös omia vanhempia, veljiä, siskoja, ja omien vaimojen – siskoja,veljiä ja heidän vanhempia. Haluan, että me asutaan kaikki Saksassa kalliissa isossa luksustalossa ja meillä on aina paljon rahaa!

Hetken päästä Mahammed istui jo pöydän ääressä isossa luksushuvilassa! Pöydällä oli perheenyhdistämisen tarvittavat hakemukset ja uusi lainsäädäntö talouspkolaisille joka koski perheenyhdistämistä. Pöydällä oli pankista tullut tiliote ja tositteet maksetuista erilaisista sosiaalituista ja muista etuuksista. Iso luksustalo oli täysin kalustettu ja varustettu uusilla kodinkoneilla, tämä kaikki perustui uuteen lakiin joka koski talouspakolaisia.

Hymyilevä ja onnellinen Mahammed ei tiedä mitä pyytää lisää, sillä yksi toive on vielä jäljellä ja hän hetken mietityttyään hän pyysi taas:

- Haluan olla aito saksalainen. Ei pelkästään kansalaisuuden perusteella, vaan sellainen aito sinisilmäinen vaaleatukkainen ja minun nimi olisi Fritz Schulz!

Ennen kun kun oli ehtinyt lopettaa, kaikki ympärillä katosi ja hän oli jälleen istumassa kyykyssä syljeskelemässä kadulle reikintyneet hampaat suussa.

Mitä tapahtui - hän kysyi keijulta!?

Etkö häpeä olla täällä Schulz ja vaatia rahaa valtiolta tekemättä mitään! Sinun täytyy ottaa vastuu omasta elämästä ja pitää huolta itsestäsi. Mene etsimään töitä. töykeästi vastasi keiju!

Kaikkea ei pidä toivoa  :drag:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview