News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Ahti Karjalaisella oli loistavan kielitaitonsa lisäksi myös vaikeuksia muistaa millä paikkakunnalla oli pitämässä poliittista kiihokepuhetta.
Urkki neuvoi häntä käyttämään visuaalista menetelmää. Koska Ahti oli menossa Varpaisjärvelle, neuvoi Urkki katsomaan alaspäin varpaisiin ja miettimään vaikka kahlailua järvessä.
Seuraava paikkakunta olikin sitten Nakkila...

Me first (rules of traffic)

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Ki-Ho

Kun tulin kotiin eilen, vaimoni pyysi minua viemään hänet kalliiseen paikkaan. Minä vein hänet bensa-asemalle.
Silloin alkoi riita...

Vaimoni ja minä olimme sängyssä ja katselimme telkkarista "Haluatko miljonääriksi" ohjelmaa. Käännyin vaimoani päin ja kysyin:":Haluatko seksiä?"
En, hän vastasi. Silloin sanoin: "Onko se lopullinen vastauksesi?" Hän ei edes vilkaissut minua, vaan sanoi:"Kyllä". "Sitten haluan kilauttaa ystävälleni" sanoin.
Ja niin alkoi riita...

Lauantaiaamuna nousin aikaisin, pukeuduin hiljaa, tein eväät ja siirryin hiljaa autotalliin. Otin moottoripyöräni ulos tallista havaitakseni, että satoi kaatamalla. Ulkona oli täysi myrsky ja niinpä ajoin takaisin talliin,avasin radion ja sain kuulla, että sää olisi viheliäinen koko päivän. Menin takaisin sisälle, riisuuduin hiljaa ja menin sänkyyn. Painauduin vaimoni selkää vasten ihan toisissa meiningeissä ja kuiskasin:"Ulkona on karsee sää." Rakas vaimoni jo kaksikymmentä vuotta kuiskasi unisena: " Voitko uskoa, että mun idiootti aviomies on moottoripyöräilemässä siinä ilmassa?"
Silloin alkoi riita....

Vaimoni ja minä istuimme kouluaikaisessa ravintolapöydässämme, kun näimme naapuripöydässä yksinäisen naisen, joka tyhjensi lasin toisensa perään. Vaimo kysyi: "Tunnetko hänet?" Huokaisin: "Hän on entinen tyttöystäväni. Olen kuullut, että hän alkoi ryypätä heti meidän eromme jälkeen kauan sitten. Ei ole kuulemma ollut selvänä sen jälkeen." "Härreguud", sanoi rouva. "Kuka vois uskoo, että joku vois juhlii niin kauan?"
Ja niin alkoi riita...

Nainen seisoi alastomana makuuhuoneen peilin edessä. Hän ei ollut iloinen näkemästään ja sanoi miehelleen. "Tunnen itseni kauheaksi. Näytän vanhalta,lihavalta ja rumalta. Tarvitsen nyt todella kivan kohteliaisuuden sinulta. Vastaus tuli:"Sinulla on erinomainen näkö."
Ja taas alkoi riita...

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Juku=

=Siru=

maija

=Juku=

Kaksi moskovalaiskaverusta, Aleksei ja Vladimir. He olivat kovia kännääjiä.
Aleksi kysyy Vladimirilta: "Miksi olet noin allapäin?"
Ja Vladimit keroo:
"Kun menen kännissä kotiin, muija lukitsee minut ulos. Talsin katuja tuntitolkulla ja miliisi on kimpussani. Nyt on duunipaikkakin vaarassa."
Aleksi neuvoo:
"Minullakin oli tuollaisia murheita, mutta sitten löysin ratkaisun. Riisun kaikki vaatteeni, painan ovikelloa ja kun muija avaa oven, heitän vaatteet ovesta sisään, jolloin muija tempaisee minut pois porraskäytävästä, jottei tule mitään skandaalia."
Vladimir innostuu: "Kokeilen tuota seuraavalla kerralla."
Muutaman viikon kuluttua kaverukset taas tapaavat.
Aleksi on ihmeissään, koska Vladimir on tosi murheellisen näköinen, ja kysyy: "No kokeilitko?"
Vladimir kertoo: 
"Tein juuri niinkuin sanoit: riisuin kaikki vaatteeni, painoin nappia ja kun ovi aukesi, heitin vaatteeni sisään. Ovi sulkeutui ja kuulin: 'Seuraavana Punainen tori!'"

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview