News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Vain köyhät on rumia

Started by Josse, Mon 17.01.2011 18:23:55 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tirppa

:facepalm: minen lähde edes maitokauppaan ennenku naama on tuunattu uuteen uskoon...

Memme

Mä olen köyhä ja ruma  :jees:  Se on fakta homma.

Miehen mielestä olen sen silmissä aina kaunis.. Ja sanoi et eritoten olen sisäisesti kaunis (mitä se sitten loppujenlopuksi merkitseekään)..  Kaikilla on oma mielipide siihenkin.

Mut sen mä tiedän et mies ei pidä niistä "meikkipelleistä", jotka laittavat täyden sotamaalauksen pärstäänsä kun vievät roskat pihalle. Ja en kyllä ymmärrä minäkään..   ::smoke

Mieluummin mä pidän ihon hoidettuna. Kun oon suihkussa niin pesen kasvot, kaulan ja "rinnukset" hellästi kuorintavoiteella. Sit pistän suihkun jälkeen kasvovoidetta ja se on siinä  :jepso:

Mut sitten jos on häät, hautajaiset, rippi- juhlat ym. niin silloin pistän kevyen meikin.

Tirppa

Minäkin olen ruma ilman pakkeleita....pakko tehdä maalaukset joka ikinen päivä.. :facepalm:

(eipä ne kyllä kauheesti kaunistakaan mutta itellä on hyvä mieli ku luulee niin)  :lach:

nyyyps

Minä olen ruma, mutta en häpiä ittiäni ja ennen kaikkea en häpiä sitä mitä muut mahollisesti ehkä voisivat ajatella siitä, miltä minä näytän. Ajatuksiahan ne vain. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

nyyyps

Tarpeeksi etäältä katsoessa kun lukuisat ihon virheet eivät vielä erotu. Likempää näkyy yhteen kasvaneet kulmakarvat ja akneiho. Ei tällä cosmon kanteen päästä. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Mulla on stressin uurruttamat silmäkulmat ja arpia hipiä väärällään  :drool:

nyyyps

Saati luonnollisen malliset rinnat, eivät ne kelpaa kuten puolipallon muotoiset puolipallonmuotoiset. :drool:

jem

Quote from: omglolnoob on Mon 24.01.2011 11:13:36 (UTC+0200)
Tarpeeksi etäältä katsoessa kun lukuisat ihon virheet eivät vielä erotu. Likempää näkyy yhteen kasvaneet kulmakarvat ja akneiho. Ei tällä cosmon kanteen päästä. :drool:
kilo pakkelia ja muutama tunti kuvankäsittelyä ni kyllä sunkin naamas saa tarpeeks hyvin pilattua jotta kansikuvaan pääset.  :psp:

nyyyps

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview