News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Suden runkkupalsta

Started by Susey, Wed 28.06.2006 17:44:56 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

peter

Susey

-

Yyperi

Susey

Kumimuna

Nooh, mitäs mastuurbator of blastuurbator? eli siis susi ite? pitäisköhän sun ruveta provoomaan tätä jengii jollain tavalla, notta saisit rakastettavalle palstallesi vähän lisää aineenvaihduntaa? kertoilisit vaikka hehkeitä sukupuolikokemuksiasi meille keltanokille? tahi toisaalta, markussetä on lupaillut jonkun kerran uutta iltasatua, jossa kaikki tehdään täysillä...

eli taas mentiin  :psycho:

eleltiin x vuotta sitten x vaimonkanssa x maan pääkaupungissa (loput saatte päätellä itse). Eihän tuota toosaa siihen aikaan kumikikkelin suunnille liikoja tippunut, ja eräänä irstaana pe iltana tartti taas kossun kumarassa ruveta raapimaan eukon napaa ja yllätys:
2 kertaa sain samana iltana omaa emäntää... pyytää ja olla ilman...
Noh 3:tta kertaa en enää vonkunut vaan loikin fillarin selkään ja lähin poleksimaan jopova kylille (15km) ja siellä sitten eikun ensin juopottelua pitkinpoikin ja tissibaariin (mainostivat iltalehdessä: eväät mukaan  :lach: )
siinä vaiheessa jo senverran maistissa, ettei juuri kiinnostanut, lähinnä itketti ja vitutti. tuli kuiteskin joku mummojonkasisälläonmummomummojonkasisälläonmummomummojonkasisälläonmummomummojonkasisälläonmummo kyselemään, että haluiskos poika panna, ja onneton kumikikkeli keskeytti oman kenkänsä tyynynä käyttämisen siihen paikkaan ja huokas onnellisena: jooh
ämmänraato raahas mut johonkin vitun kellaribunkkeriin ****vuoreen ja raiskas mut ainaski 1/2 kertaa, mikäli jotain satun muistamaan  :puke:
jostain sieltä sitten onneton reppana hinautu fillarilla takas himaan, ja ovella 06.00 onnellinen vaimo kyselemässä, että kenes parfyymi täällä käryää...
selitykset voitte kirjoittaa tämän iltasadun jatkoksi ihan itse, jonkinlainen tarinaseppo lienen kuitenkin, koska ko. liitto jatkui vielä 6v tuon jälkeen...
selittäkäähän hyvin, saatatte ehkä saada lisääkin iltasatuja  :oho:
Horatsu MauMau ::lsmoke

-

Susey

Kuulepas nyt, kumimuna. Kuultuani tuon tarinan vetäytyi pippelini piiloon ja todennäköisesti sitä ei näy seuraavaan viikkoon. Mitenkäs minä nyt runkkailen?! :angry:

Orcus

Quote from: Susi on Fri 08.09.2006 20:42:53 (UTC+0300)
Kuulepas nyt, kumimuna. Kuultuani tuon tarinan vetäytyi pippelini piiloon ja todennäköisesti sitä ei näy seuraavaan viikkoon. Mitenkäs minä nyt runkkailen?! :angry:

Ehkä tyttöystäväsi voi auttaa sen esiinsaamisessa? vai etkö kehtaa lähestyä häntä tämän ongelman tiimoilta? :think:

Susey

Quote from: Orcus on Fri 08.09.2006 20:44:03 (UTC+0300)
Quote from: Susi on Fri 08.09.2006 20:42:53 (UTC+0300)

Ehkä tyttöystäväsi voi auttaa sen esiinsaamisessa? vai etkö kehtaa lähestyä häntä tämän ongelman tiimoilta? :think:

Kysyin jo asiaa häneltä, hän lupasi auttaa. :jepso:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview