News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Suden runkkupalsta

Started by Susey, Wed 28.06.2006 17:44:56 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Orcus

Quote from: Susi on Fri 08.09.2006 20:47:43 (UTC+0300)
Quote from: Orcus on Fri 08.09.2006 20:44:03 (UTC+0300)
Quote from: Susi on Fri 08.09.2006 20:42:53 (UTC+0300)
Kuulepas nyt, kumimuna. Kuultuani tuon tarinan vetäytyi pippelini piiloon ja todennäköisesti sitä ei näy seuraavaan viikkoon. Mitenkäs minä nyt runkkailen?! :angry:

Ehkä tyttöystäväsi voi auttaa sen esiinsaamisessa? vai etkö kehtaa lähestyä häntä tämän ongelman tiimoilta? :think:

Kysyin jo asiaa häneltä, hän lupasi auttaa. :jepso:

Avulias tyttöystävä sinulla. :jepso:

Susey

Quote from: Orcus on Fri 08.09.2006 20:49:58 (UTC+0300)
Kuulepas nyt, kumimuna. Kuultuani tuon tarinan vetäytyi pippelini piiloon ja todennäköisesti sitä ei näy seuraavaan viikkoon. Mitenkäs minä nyt runkkailen?! :angry:

Ehkä tyttöystäväsi voi auttaa sen esiinsaamisessa? vai etkö kehtaa lähestyä häntä tämän ongelman tiimoilta? :think:

Avulias tyttöystävä sinulla. :jepso:

Omaa etuaan vain ajattelee :lach:

Kumimuna

Anteeksi, todella kovasti dear Wolfenstain, jos järkytin pikkujormasi sielunelämää... tasapainon vuoksi pitäisi vissiin kertoa joku vähän mukavempi tarina tosielämästä :think:
Jeps, täältäpä peseepi:
Eräänä tammikuisena iltana tanssahtelin 3 promillen jurrissa tavoittelemaan neljättä promillea paikalliseen soittoruokalaan. Näkyi olevan yx tuttu heebo ja pari mirkkua yhdessä pöydässä. Eikun kimppuun, charmanttina miehenä 2 minuutin juttelun jälkeen pyysin nätimpää tanssimaan, ei lähtenyt  :shock:
Pyysin sitten vähemmän nättiä, ja lähti... mentiin naapuribaariin kaxistaan, sit tää akka rupes sekoilemaan jonkun ihme liimanhaistajan kanssa (siis jauhaan paskaa) ja unohti minun ( ::lsmoke) olemassaoloni. nooh, pelimieshän ei vitunperään käy itkemään, 5min ennen pilkkua ravasin naapuripöytään melko mukavannäköisen mimmin puheille, ja kaskas, pilkun aikaan lähtiin taxilla ajelemaan kohti poikamiesboxia (oikein luit: olin silloin poikamies...) ja aravata saattaa mitä tapahtu  :psycho:
ensin vedettiin vuosikertakonkut baarikaapista tauluun, sit vähän metukkaleipää että jaksaa painaa pitkää yötä  ::lsmoke
Vedeltiin vaakamamboa olohuoneen sohvanselkänojalla ja keittiön pöydällä ja vaikka missä ja sit eiku suihkuun. Kaskas, kylppärissähän oli pesukoneen päällinen just sopivalla korkeudella, ja taas myö naithin...
En oikeesti edes viitsi miettiä, montako varvia sinä yönä vetelin, pippeli oli todella onnellinen ja pikkasen... punanen aamusta, kun eukko kyseli, missähän täällä vois meikata...
Ja vakiovastausta kehiin: hississä  ::smoke
Jasiisanteeksi, tämä tarina on jälleen ote oikeasta elämästä, ja mukava lähinnä minun ja oman pikkujormani kannalta, mutta jatkoa tällekin tarinalle saattaapi seurata... liittyen tämän tarinan hahmoihin, jotka eivät ole joulupukkeja tai jotain muita satuötököitä...
Rauhakkaita unia Wolfenstainin sielunelämälle ja pippelille.  :jepso:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Susey

peter

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Yyperi

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Susey

Tuostakin oli jo muualla juttua, eihän tuollaisella mitään tee. Käsi on luotettava seksikumppani, koska sillä ei tauteja ole! Ja antaakin aina ::lsmoke

Juuri tuossa vedin kierroksen, nyt taidan mennä suihkuun pesemään vehkeet kunnolla. ::hihsmoke

Hanzuu

Quote from: Susi on Wed 13.09.2006 11:42:13 (UTC+0300)

Juuri tuossa vedin kierroksen, nyt taidan mennä suihkuun pesemään vehkeet kunnolla. ::hihsmoke

Arvasin,kun huomasin mitä kuvia katselit  :lach: :lach: :lach:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview