News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Suden runkkupalsta

Started by Susey, Wed 28.06.2006 17:44:56 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Orcus

Pidän turpani kiinni ja sillä sipuli. Parempi näin.

Hanzuu

Eiku ihan aikuisten oikeesti laita vaikka mulle PM:ää jos joku alkaa ahdistaa/ahdistella. Meidän tehtävänä on et pidetään huoli siitä et joka Jormalla ja Jaanalla on mukava olla....
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Orcus

Aikuisten oikeesti, ei hän varmaankaan pahaa tarkoita, ja osittain asia on omaa syytäni, olen vain vähän väsynyt siihen, että aina kun postaan tietynsorttista juttua, tekstiä, kuvia tms. se alkaa uudestaan. Ja se on väsyttävää. Mutta ei siitä sen enenpää, omapahan oli vikani. ::nsmoke

Diver

Quote from: Orcus on Wed 27.09.2006 10:28:00 (UTC+0300)
Aikuisten oikeesti, ei hän varmaankaan pahaa tarkoita, ja osittain asia on omaa syytäni, olen vain vähän väsynyt siihen, että aina kun postaan tietynsorttista juttua, tekstiä, kuvia tms. se alkaa uudestaan. Ja se on väsyttävää. Mutta ei siitä sen enenpää, omapahan oli vikani. ::nsmoke

Tarkoitatko minua, tosta edellisestä kommentista, eipä olut tarkoitus loukata  :parku:
(pelkällä huumorilla asiat)

Orcus

Quote from: Diver on Wed 27.09.2006 10:42:07 (UTC+0300)

Tarkoitatko minua, tosta edellisestä kommentista, eipä olut tarkoitus loukata  :parku:

Höh, kyllä minä osaan asiat huumorilla ottaa, en minä ole sinulle millään tavalla loukkaantunut. Never ever.

Diver

Quote from: Orcus on Wed 27.09.2006 10:48:51 (UTC+0300)

Höh, kyllä minä osaan asiat huumorilla ottaa, en minä ole sinulle millään tavalla loukkaantunut. Never ever.

No hyvä, pelästyin jo.

jiidee

Tunnustan, piinaan Orcusta privaattiviesteillä  ::lsmoke :shock: :parku:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Orcus

Quote from: Diver on Wed 27.09.2006 10:49:53 (UTC+0300)
Quote from: Orcus on Wed 27.09.2006 10:48:51 (UTC+0300)

No hyvä, pelästyin jo.

Ei tarvitse pelästyä, ihan iisisti vain. ::hihsmoke

Zimmy

Miulta ainankin plussaa, naisille jotka harrastaa ja uskaltaa niistä puhua ja keskutella! (vaikkakin täälly nyt mitään henkeviä ja niin tosissaan voi kaikkee (tai mitään  :think: ) ottaa )   :jepso:
Ei muutakuin rohkeesti vaan, rankaset itse miinuksilla niitä, jotka ei tajuu!  ::hihsmoke

Orcus

Juu, en minä ole ujo persoona ja joskus ärsyttää kun seksi on sellainen asia, että sitä pitää harrastaa pimeässä peiton alla eikä saa kertoa kenellekään. Olisi mielenkiintoista joskus VAKAVASTI keskustella jonkun kanssa aiheesta, mutta kaikki eivät tykkää tahi ymmärrä. Jos esim. jossain Suomi24:ssä yrittää aloittaa vakavan keskustelun, niin onnea vaan yritykseen... Nimimerkillä Olen kokeillut.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview