News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Suden runkkupalsta

Started by Susey, Wed 28.06.2006 17:44:56 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Jarre

Quote from: shit leopard on Sat 23.01.2016 16:12:31 (UTC+0200)
Sairasta.

Ite oon nyt laukassu jännitystiloja runkkaamalla, ja pahoin pelkään että se on taas osaltaan vaikeuttanu orgasmin saamista pannessa. Ketään kohtalontoveria? Saa kommentoida!
ei nyt samanlailla mut joskus runkkaaminen kävi arkiseksi ja melkein pakonomaiseksi iltatavaksi....nukkumaan mennessä nopeet kuivat ni oli soppelin rento mennäkseen nukkuu... :think:

Carpe Natem

KH

Sairasta.

Ite oon nyt laukassu jännitystiloja runkkaamalla, ja pahoin pelkään että se on taas osaltaan vaikeuttanu orgasmin saamista pannessa. Ketään kohtalontoveria? Saa kommentoida!

No kyllä :|
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

shit leopard

Quote from: Jarre on Sun 24.01.2016 16:27:05 (UTC+0200)
Sairasta.

ei nyt samanlailla mut joskus runkkaaminen kävi arkiseksi ja melkein pakonomaiseksi iltatavaksi....nukkumaan mennessä nopeet kuivat ni oli soppelin rento mennäkseen nukkuu... :think:
Just noin. Ohan se kivaa niinkin, mutta enempi siinä on se rentoutuminen mielessä vähän niinku että venyttelenpä tässä lihakset telkkaria kattoessa niin ei jomota niskat huomenna.
a shit leopard can't change its spots

Jarre

Quote from: shit leopard on Sun 24.01.2016 18:44:28 (UTC+0200)
Quote from: Jarre on Sun 24.01.2016 16:27:05 (UTC+0200)
Sairasta.

Just noin. Ohan se kivaa niinkin, mutta enempi siinä on se rentoutuminen mielessä vähän niinku että venyttelenpä tässä lihakset telkkaria kattoessa niin ei jomota niskat huomenna.
jeps, ka joskus melkein ressas että taas pitää kuivat käydä vetämässä...silloin pidin hetken taukoa...nyt taas kun päässy seksiä ihan naisen kanssa harrastamaan ni ehkä harvemmin kuin päivittäin mut joka kerta yhtä innolla ja nautinnolla :jees:
Carpe Natem

shit leopard

Ehkä minunki pitäs kokeilla seksiä naisen kanssa.
a shit leopard can't change its spots

Kastori

paavo

Suosittelen. Niillä on myös se homomiestenkin pesä.

KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Susey

Sairasta.

Pannessa ei meinaa nalli napsahtaa, se on ihan selkeä juttu :jepso:

=Juku=

Kevyesti vaan...

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview