News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Suden runkkupalsta

Started by Susey, Wed 28.06.2006 17:44:56 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MeZmer

Quote from: Susi on Tue 17.07.2007 22:35:25 (UTC+0300)
Quote from: MeZmer on Tue 17.07.2007 11:17:57 (UTC+0300)
Oih suuri Runk-Guru, auta minua... Pippelini on pipi  :cray: Siihen on tullut jonkinlainen hankaushaava joka on kipeä... Ei ole hirveän pieni

Ai perkele. Näyttääkö se siltä kuin nahkat olisivat lähteneet ja sitä kutittaa? Tuohon voin suositella hoidoksi säännöllistä pesua - tarkoittaa 2-3 kertaa päivässä - ja jos ei parin päivän aikaan ala vaiva kadota niin kokeile Bepanthenia. Rupiaa auttamaan moiseen.

Voimia! ::lsmoke
Näyttää vähän, että nahka olisi lähtenyt siitä ja kirvelee niin pirusti... Pesty on tietenkin. Pitää toivoa, että saisin parannettua

Susey

Quote from: MeZmer on Wed 18.07.2007 00:12:45 (UTC+0300)
Quote from: Susi on Tue 17.07.2007 22:35:25 (UTC+0300)
Quote from: MeZmer on Tue 17.07.2007 11:17:57 (UTC+0300)
Oih suuri Runk-Guru, auta minua... Pippelini on pipi  :cray: Siihen on tullut jonkinlainen hankaushaava joka on kipeä... Ei ole hirveän pieni

Ai perkele. Näyttääkö se siltä kuin nahkat olisivat lähteneet ja sitä kutittaa? Tuohon voin suositella hoidoksi säännöllistä pesua - tarkoittaa 2-3 kertaa päivässä - ja jos ei parin päivän aikaan ala vaiva kadota niin kokeile Bepanthenia. Rupiaa auttamaan moiseen.

Voimia! ::lsmoke
Näyttää vähän, että nahka olisi lähtenyt siitä ja kirvelee niin pirusti... Pesty on tietenkin. Pitää toivoa, että saisin parannettua

Aijai, tiedän tunteen. Se vaan pitää yrittää parannella pitämällä se puhtaana ja kohtelemalla hellästi. Ei runkkailua ennenkuin se on terve. Ikävä kyllä.. :parku:

Myötäeläen,
Runkkaustieteiden tohtori
Susi

MeZmer

Parantunut tarpeeksi  :jippii: Mielenterveys vaarantuu, kun joutuu pitämään taukoa

Susey

Upea kuulla että runkkari on palannut riveihimme! ::lsmoke

Hyvää se tauko vain tekee - ainakin jälkeenpäin ajateltuna. Ei sillä hetkellä kun pitää olla runkkailematta.. :psycho:

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Hanzuu

QuoteMikäli joku alkoi aidosti huolestua hiuskuontalonsa puolesta, voin sanoa, ettei mitään todellista hätää ole. Eivät ne hiukset sieltä päästä masturboimalla lähde, jollei sitten tyydytä itseään kiskomalla hiuksia päästään. Missään tutkimuksessa ei nimittäin ole huomattu yhteyksiä masturboinnin ja hiustenlähdön välillä.

Niinhän tuolla lopussakin lukee,jos joku jaksaa loppuun asti lukea  :psycho:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

The Phenom

No perkele, oon syyttäny ihan väärää asiaa mun ennenaikasesta hiusrajan vetäytymisestä -> eiku runkkaamaan...  :psycho:
I made a deal with the devil, that i can't change...

jiidee

Quote from: Mustang on Tue 31.07.2007 11:09:28 (UTC+0300)
No perkele, oon syyttäny ihan väärää asiaa mun ennenaikasesta hiusrajan vetäytymisestä -> eiku runkkaamaan...  :psycho:

Olen huomannut että on hyvä olla vähän kauempana seinästä / sängynpäädystä ettei päälaki hankaa siihen jos makaa jossain...

:think:

Edit: Muoks: Eikun siis se hypoteettinen kaverini Tero...  :blink:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

Masturbointi aiheuttaa kaljuuntumista? Nyt on Suden sanottava että on tainnut tulla käytettyä väärää päätä!

- Susi

paavo

Jos kaljuunnut edestä, olet huono panomies.-->nainen työntää pois.
Jos kaljuunnut takaa,olet hyvä panomies.-->nainen vetää ettet lopeta.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview