News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

oo V i d e o . . . .

Started by Arto vol.2, Fri 18.02.2011 22:18:28 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ressukka

Quote from: omglolnoob on Fri 04.03.2011 18:53:30 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Fri 04.03.2011 18:46:14 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Fri 04.03.2011 18:45:01 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Fri 04.03.2011 18:39:35 (UTC+0200)
Se on varmaan se kun se sai buuttia sieltä...mistä musta noi avohoitopotilaat riehuu kun niille tehdyistä "vääryyksistä"  :jees:
Minä riehun niin paljon monesta muustakin. :bounce:
Mut sootkin ydinvoiman ystävä....  :blink:
Vastakos se kertoo, että jokin viiraa pahasti. Supo on minua vähämielistä niin aivopessyt, että kaiken uskon, eikä uppoa vaikka minulle totuuksia tulisin aakkosin taivaalle kirjoitetaan. Näitä tyhmiä ajatuksiani silti ajattelen ja pidän omanani. :sorry:
Sulaudu meihin... me olemme totuus...me olemme kaikki....liity borgeihin...

NaiNeN

Quote from: Ressukka on Fri 04.03.2011 19:22:23 (UTC+0200)
Sulaudu meihin... me olemme totuus...me olemme kaikki....liity borgeihin...
Liity Burgereihin  ::tuplao
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Morgan

No Aaatsi vittuakos sää tänne muuten kirjottelet kun kerta epäilet tämän palstan hemmoja supon siikret ageteiksi, vai onko sulla tarve vaan päästä esille loistamaan
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Ressukka

nyyyps

Quote from: Morgan on Fri 04.03.2011 19:56:45 (UTC+0200)
No Aaatsi vittuakos sää tänne muuten kirjottelet kun kerta epäilet tämän palstan hemmoja supon siikret ageteiksi, vai onko sulla tarve vaan päästä esille loistamaan
Minunki mielestä on kuningasveto kikkailla niiden keskellä, joiden pelkää tulevan ja hakevan pois hahaa. :arto:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Arto vol.2

Quote from: omglolnoob on Fri 04.03.2011 20:01:54 (UTC+0200)
Minunki mielestä on kuningasveto kikkailla niiden keskellä, joiden pelkää tulevan ja hakevan pois hahaa. :arto:

A/ Miksi p e l k ä i s i n  SUPO-pellepoliisejanne, joita olen kepittänyt mennen tullen vuosikymmenet kun kuoriämpäriä?. . .  :dance:

B/ Miksi edes v a i v a u t u i s i n  uhraamaan puolta sekunttia ajatuskapasiteetistäni moisten epifyyttiötökköjen elonkiertoon. Koska hei. . MUA ei paskan pätkää k i i n n o s t a  mitä mielipuolta milloinkin SUPO- pellepoliisinne on ostettu aisankannattamaan?

C/ Siis o i k e e s t i  POLIISEIHIN kuuluu suhtautua kuin kesäiseen tirisevän terriiniseen lehmänpaskaan paljaissa varpaissa. :spite:
1955 A. Einstein. Ydinvoimaloitten neutronipäästöt tappaa ensin mehiläiset ja sen perään käyttäjänsä!

Jarre

Taisit aikoinaan tvo aikoinas tehdä kaiken mitä siulle käskettiin ja hymyillä kun teit...  :jees:
Carpe Natem

spuge

Tai ehkä Artoa vituttaa kotitalon kohtalo(ikävää sinänsä),vai meneekö velipojan vesifirmalla jotenkin huonosti  :hihi:

Arto vol.2

Quote from: --Jarre-- on Fri 04.03.2011 21:22:22 (UTC+0200)
Taisit aikoinaan tvo aikoinas tehdä kaiken mitä siulle käskettiin ja hymyillä kun teit...  :jees:

Kyllähän minä tiettykaarna TVO aikoinani yhtä sun toista toki "tein".  :ksipeli:

Ainakin nykyinen sisäministeri mulle kysymyksiään postattuaan. Totesi TVO:n silloiselle, nyt jo paljastavista jutuistani erotetullekin johdolle. Ettei maahamme SAA tulla y h t ä ä n  noin laajasti kvanttiydinfaktoja opiskellutta kaveria kuin MINÄ!

Johan se toki on likimain heti ja pakko oivaltaa, että sisäministeriön tietopohjat osaamisistani olivat vähintäänkin mairittelevia. :nykytaide:
1955 A. Einstein. Ydinvoimaloitten neutronipäästöt tappaa ensin mehiläiset ja sen perään käyttäjänsä!

Cesium

Quote from: Arto vol.2 on Fri 04.03.2011 22:02:25 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Fri 04.03.2011 21:22:22 (UTC+0200)

Kyllähän minä tiettykaarna TVO aikoinani yhtä sun toista toki "tein".  :ksipeli:

Ainakin nykyinen sisäministeri mulle kysymyksiään postattuaan. Totesi TVO:n silloiselle, nyt jo paljastavista jutuistani erotetullekin johdolle. Ettei maahamme SAA tulla y h t ä ä n  noin laajasti kvanttiydinfaktoja opiskellutta kaveria kuin MINÄ!

Johan se toki on likimain heti ja pakko oivaltaa, että sisäministeriön tietopohjat osaamisistani olivat vähintäänkin mairittelevia. :nykytaide:

Sähköasentaja ei ole kvanttiydinfyysikko.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview