Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

IsoP

Nyt vois joku viisaampi selittää että mikä muuttuu käytännössä kun siirrytään Java-appleteista tuohon Java Web Startiin? Selaimet varmaan alkaa tukea tuota Web Starttia aikanaan, mutta toimiiko mikään noista entisistä Java-appleteista siinä, vai meneekö ne kaikki uusiksi? Olen taas ihan pihalla  :pepsiesala:
Make tea not love

paavo

Saattaa moni kikkare huutaa hoosiannaa ennen kuin löytyy korvaava tuolle.
Yhtä helvettiä kun joskus ei ole jotain osaa ja pitäisi saada joku juttu pyörimään.

jta

Näin selaintasolla mä en ole huomannu mitään vaikutusta mihinkään vaikkei ole ollu vuosiin enää tuota java lisäosaa (tai javaa ylensäkään koneella). Kai näissä selaimissa vissiin on joku sisäänrakennettu omituisuus noiden varalta.

Jotkut ohjelmathan sitten tosiaan vaatii tuon että pitää java koneelta löytyä mutta tuon lisäosan kuoppaaminenhan ei tuohon pitäisi vaikuttaa.

=Juku=

Quote from: IsoP on Wed 17.09.2014 21:29:09 (UTC+0300)
Peter Wong on ainakin mulle sähköpostia lähettänyt tänään 3 tai 4 kertaa  :jees: Alkaa olla roskapostin määrä sitä tasoa että kohta harkitsen jonkin filtterin hankkimista niitä karsimaan.
Kurkkasin thunderbirdin roskapostilaatikkoon. Minulla on siihen viritettynä suodin, joka tunkee kaikki lehtitarjoukset ja sellaiset lähettäjät ja otsikot, jotka ovat varmoja roskapostittajia kysymättä tuonne. Joulun jälkeen tullut yli 300

Me first (rules of traffic)

IsoP

Quote from: =Juku= on Thu 11.02.2016 12:14:20 (UTC+0200)
Quote from: IsoP on Wed 17.09.2014 21:29:09 (UTC+0300)
Peter Wong on ainakin mulle sähköpostia lähettänyt tänään 3 tai 4 kertaa  :jees: Alkaa olla roskapostin määrä sitä tasoa että kohta harkitsen jonkin filtterin hankkimista niitä karsimaan.
Kurkkasin thunderbirdin roskapostilaatikkoon. Minulla on siihen viritettynä suodin, joka tunkee kaikki lehtitarjoukset ja sellaiset lähettäjät ja otsikot, jotka ovat varmoja roskapostittajia kysymättä tuonne. Joulun jälkeen tullut yli 300

En ole katsonut paljonko tulee, mutta aika paljon. Vieläkään ei viltteriä ole, mutta toistaalta ei tarvitse katsoa roskapostilaatikkoa kun sinne kuitenkin päätyis joku tarpeellinenkin posti. Ehkä vielä joku päivä.
Make tea not love

IsoP

Olen ihmetellyt miten monenlaisessa hyötykäytössä liukkaasti toimiva kone alkaa heti jumia kun aletaan tekemään ehkä raskainta asiaa mitä voi kuvitella: Pelaamaan Facebookin pelejä. Lieneekö flashin koodi linuxissa niin surkeaa että vie tehoa enemmän kuin Windowsissa  :serlokkismoke:
Make tea not love

Kastori

se lähettää niin paljon tietoa sinusta supolle ja nasalle että hyytyy reippaampikin kone..  :psp:

IsoP

Varsinkin Nasalle joka yrittää niistä tiedoista etsiä merkkejä mahdollisesta älyllisestä elämästä  :psp:
Make tea not love

Kastori

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview