Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoP

Ei takuulla löydy älynmerkkejä täältä ja Turingin testikään ei varmasti menis läpi edes hyvänä päivänä  :psp:
Make tea not love

Lexa

En muuten tiedä mitä vattua FB on tehnyt koodilleen, mutta ihan viime kuukausina on alkanut FB:n nettisivujen pidempi käyttö kaatelemaan selaimia, ja jumittamaan ihan näennäisen syyttä, ihan kaikilla alustoilla mitä mulla on käytettävissä. Lumialla, androidilla, useammalla tietokoneella.. ja mikään muu sivu ei tunnu mokomia oireita aiheuttavan.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Örtzi

Juu sama. Foxi menee jumiin helpommin, cromella kestää vähän paremmin. Cromella taas jää puolet lukemati, kun ei tue javaa kunnolla, esim. hesarin sivuja turha yrittää selailla.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Susey

Seköhän se muuten junnaakin. Minulla on Chromella tapana jättää taustalle facebook pyörimään, ja kohta ilmoittelee että muisti loppuu, vaikka RAM-käytöt ei ole edes lähellä puolta. Vaihtoehtoisesti sammuu koko selain. :serlokkismoke:

IsoP

Mulla on Mint+Mate ja selaimena FF ja NaiSeN koneessa Mint Debian edition+Mate ja Chromea käyttää. Kummallakin on tapana pitää Facebookia auki jossain välilehdessä kokoajan, usein muutamakin välilehti. Molempia selaimia kaataa toisinaan ja nuo pelit pistää koneen melkein kyykkyyn vaikka ruudulla vaikka ne nyt ei mitään kovin ihmeellisiä ole  :psycho: Väittäisin että muutamakuukausi sitten ongelma oli pahimmillaan, mutta viimeaikoina on kaatunut vähän harvemmin  :serlokkismoke:

Mulla nyt on muutenkin kyllä selaimessa auki viisi ikkunaa joista Analyticsiä ja verkkokaupan tsättiä pidän auki kakkosnäytöllä. Sitten on kolme ikkunaa joissa on muut työjutut, uutiset+ FB ja yhdessä Apache ja muuta satunnaista. Ehkä luokkaa 40+ välilehteä auki jatkuvasti. Parhaimmillaan meni välillä melkein viikko putkeen ilman että edes selain kaatui. Normaalisti vähintään joka toinen päivä selain kaatuu. Itse käyttis nyt pysyy yleensä sen viikon hyvin pystyssä  :jees:
Make tea not love

nyyyps

Mulla pöytäkone meni epävakaammaksi saman tien ku asensi autocadin. Koulukaveriki raportoinu samaa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Tuo ff tuntuu jumittavan helposti jos liikaa sivuja auki. ccleanerilla apu "hetkeksi"

Me first (rules of traffic)

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview