Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

nyyyps

No en mie niin kovasti arvosta sitä, että mulle soitetaan, että mikä sinun salasana on, pitää tulostaa yks lappu.
En sano salasanaa, koska mie tahon tällä koneella pitää just aivan kaiken omassa hallinnassani. Enkä siitä, että tulostin lyyään väärään porttiin kiinni, jolloin se pieree sen ajurin kans, enkä siitä että tulostin ja sen edusta on laskutilaa, jossa on koulupaperit kaikki just tietyssä järjestyksessä, enkä siitä että konetta käyttää "MITÄ NYT PITTÄÄ PAINAA" ihminen ilman että olen vieressä sanomassa kaikkeen että ei ei ei ei älä koske minun koneeseen.

Harvoista asioista olen tarkka, mutta ne on minun kynät, minun tietokone, minun auto ja minun keittiö, erityisesti veitset ja astioiden järjestys.
Sohvalla saa istua aika vapaasti ja vessassa saa käyä, mutta yläkertaa mielummin mennään paskalle.
Näkkileivästä saa voidella kumman puolen vain.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

KH

Joo, perseestähän se tuommonen on. Laittasin itekki salasanan jos täällä joku olis käymässä ja sanosin että vetelen korvat puukolla irti jos erehyt metriä lähemmäs konetta :jepso: Ei täällä oo mitään sen pahempaa näkyvillä, pidän siitä huolen mutta kuitenki tää on henkilökohtainen laite. :jees:

Kastori

KH

Lexa

Jos joku haluaa väkisin lainata mun koneita, niin mähän luon erillisen käyttäjätilin aina. :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Quote from: Lexa on Thu 10.03.2016 21:34:43 (UTC+0200)
Jos joku haluaa väkisin lainata mun koneita, niin mähän luon erillisen käyttäjätilin aina. :jees:
Mieki tuota mietin, että teenkö vierastilin vai eri tilin, jolla on erittäin rajatut oikeudet.
Mulla ärsyttää jo se, että vahingossa siirrellään pikakuvakkeita työpöydällä. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Minulla on tili, jonka nimi on internetti. Se aukeaa ilman salasanaa ja ainoa tyrkyllä oleva ohjelma on Avast safe zone browser. Riittävän erilainen.

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview