Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Susey

=Siru=

Oletteko win 7 käyttäjät jo saaneet heinäkuun päivitykset?   Mä en.   Onko siellä palvelinruuhkaa vai mun kone rikki.

Suoritin huutaa 24% vaikka mikään ohjelma ei olis käytössä.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jta

Eilenpä taisi tosiaan joo ilmoitella päivityksistä. Vaikka nuo keskiviikkona julkaistaan niin ei kaikille silti yhtäaikaa tule nuo päivitykset. Itellä saattanu joskus mennä viikkokin ennenkuin ilmoittelee.

Ja tuohon prossukäyttöön niin onko mikä ohjelma mikä siellä taustalla touhuilee? Saattaa joskus tuo päivitysohjelmakin jäädä jauhaan pitkäksi aikaa kun hakee päivityksiä.

=Siru=

^joo,mä myös epäilen että päivitys aiheuttaa. Sama oli  viimekuussakin.

Kun se 10 on vielä vaarassa tulla koneelle ei uskalla laittaa automaattipäivitystä.

Mä tällä ohjeella sain toimimaan:

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-update/windows-7-july-updates/fafd6c71-f05d-4dad-be92-e41430b59ce6?auth=1

paavo

Se näyttis on todettu liikkeessä paskaksi, Jim lähettää kuulemma hieman kalliimman tilalle koska
ei ole varastossa tuota mallia. :jees:

paavo

Tähän asti ainakin kaikki sujunut hienosti.
Paketti kulki ennätysnopeasti ja liikkeessä toimittiin ajatustakin nopeammin. ::osmoke

Mietin tuossa luuleeko ne pojan olevan kovakin pelaaja, eli lähettää pahaa viestiä piireihin jollei hommaa hoideta hyvin?
Meinaan ostetaanko tuon hintaisia näyttiksiä kovinkin yleisesti?

jta

Jimm's on kyllä omien kokemuksien mukaan ollu kyllä ripeä toimimaan. Melko paljon tullu tuoltakin osteltua.

Ja ei nuo tuon hintaset näyttikset taida ihan myyntilistojen kärjessä olla mutta uskoisin että kyllä noitakin kuitenkin kohtuu paljon menee.

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview