News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Te ootte

Started by piirunverran, Sun 10.04.2011 18:21:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Milla Makia

Quote from: Masa on Sun 10.04.2011 18:42:03 (UTC+0300)
Alkaa selkeesti auttamaan, ku edellisessä viestissä ei ollut enää, kuin yksi sukuelimiin viittaava sana  :good:
Väittäisin, että tämä on itse asiassa huono merkki. Se tarkottaa että huumori loppuu. Ja aika kipiä tuo onki. Siis todella, todella, todella kipiä.  :(
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

nyyyps

Hermosärky?

Viheliäinen vaiva, kun mikään ei siihen auta. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

piirunverran

Ei, ei näihi mikään auta, tai ehkä abalgin auttais. Ei taida vaan sitä myrkkyä olla tarjolla nykyään.

nyyyps

Mulle saapi kiukutella kipuja tarviessa, niin ei tartte kaikkea kaataa rouvan kestettäväksi. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Oopiumia saa eri muodoissaan vielä, ja auttaa  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

piirunverran

Quote from: omglolnoob on Sun 10.04.2011 19:25:21 (UTC+0300)
Mulle saapi kiukutella kipuja tarviessa, niin ei tartte kaikkea kaataa rouvan kestettäväksi. :jepso:
Pyrin välttämään hänen rääkkäämistä. Kaikkea muuta kyllä parvekkeelta loikkaamisesta junan alle juoksemiseen tulee mieleen. Ainoa, et ei näi rampa pääse kaiteen yli, eikä kykene juoksemaankaan.

nyyyps

Quote from: blues on Sun 10.04.2011 20:07:56 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sun 10.04.2011 19:25:21 (UTC+0300)
Pyrin välttämään hänen rääkkäämistä. Kaikkea muuta kyllä parvekkeelta loikkaamisesta junan alle juoksemiseen tulee mieleen. Ainoa, et ei näi rampa pääse kaiteen yli, eikä kykene juoksemaankaan.
Ja häthätää lähtiessä kuitenki myöhästyis junasta. :jees: